  • Data: 2019-02-18 13:10:28
    Temat: Re: Moment dokręcania śrub w kołach
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1bq5emxsipw4r$.1g8uwblyjf0t7$.dlg@40tude.net...

    > To to samo.

    > Musial byc oslabiony, moze przerdzewialy ... albo gwint mocno
    > zardzewialy.
    > Normalnie to jednak bys wykrecil.

    > Mlotek to da krotki i duzy impuls.
    > Impuls z nogi w miare slaby i dosc dlugi.

    > IMO - noga bys tez ukrecil lub nie ruszyl.
    >
    > Nawiasem mowiac - skoro takie klucze robia, to widac srub nie
    > ukrecaja, bo kto by kupil. No i tego pol calowego trzpienia nie
    > ukrecil, choc sruba M12 znacznie slabsza ...

    O 1/2" czpień się nie martwię - chodzi o gwint bolca w japońcu
    gdzie dają nakrętki na koło lub gwint w śrubie w niemieckim aucie.

    > Szczegolnie taki 60cm klucz utrudnia wkrecanie, bo krzyzakiem to mozna
    > tez delikatnie :-)

    Ten klucz 60cm nie służy do wkręcania! O czym Ty mówisz?
    Ten klucz służy do łamania tread-locker na gwintach śrub
    w elementach zawieszenia. Jeśli śruba w kole jest zniszczona
    za mocnym dokręceniem to zwykle widać to po jej wykręceniu
    bo ma widocznie zdeformowany gwint.