  • Data: 2019-02-21 15:31:00
    Temat: Re: Moment dokręcania śrub w kołach
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 lutego 2019 15:00:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Hmm... dobór osób sugeruje posługiwanie sie nieciekawymi stereotypami...
    > Ale np. ja vs Pudzianowski... :)

    Się czepiasz;)
    Biedronia na oczy na żywo nie widziałem ale w tv wygląda na drobnego człowieka który
    raczej fizycznie nie pracuje więc i siły za dużo nie ma. Pudzian to z kolei kawał
    chłopa i pewnie niejedną śrubę by ukręcił
    A wracając do sedna to ciągle uważam ze producenci dodają takie klucze żeby się
    mieściły tam gdzie mieścić się maja i nie zastanawiają się czy będzie nimi kręcić
    Pudzian czy inny Biedroń
    Ja np kawał chłopa jestem i jak kiedyś jeszcze bawiłem się w własnoręczna wymianę kół
    to w aucie woziłem taki komunistyczny(dosłownie z tych czasów ten klucz był) krzyżak.
    Był to(a właściwie jest bo do dzisiaj go mam) tak solidny klucz że kilka razy śrubę
    ukręciłem a klucz nie pękł. Fabryczny kluczyk w audi 80b2 wygiąłem przy próbie
    odkręcenie pierwszej śruby jak pamiętam.
    Podobne opinie miałem o lewarkach w audi i mondeo- miałay one elementy plastykowe i
    też normalnie do podnoszenia sie nie nadawały za bardzo. Miałem i mam nadal zwykły
    lewarek hydrauliczny tego typu
    https://archiwum.allegro.pl/oferta/stary-lewarek-hyd
    rauliczny-typ-1-6-a-i6549725143.html
    i tym ciągnik podnosiliśmy też czy np pełną ziemniaków przyczepę.
    Przy okazji dodam ze dość niebezpieczne było zmienianie opony w takich kołach jak
    kiedyś ciężarówki czy przyczepy miały bo jak pierścień wystrzelił to mógł nawet zabić