  • 11. Data: 2014-03-30 12:20:34
    Temat: Re: Monitor Dell P2214 dziwne kolory
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Irokez* wdusil[a] knefle:

    >No cóż, coś koło 5-6 stów kosztuje i tak wygląda.
    >Ale nie wszystkim to przeszkadza więc nie ma problemu.

    No nie do konca, bo do laptopow tez wsadzaja tak gowniane matryce ze nawet
    powerstripem nie da sie tego ogladac. I to niezaleznie od ceny.

  • 12. Data: 2014-03-30 12:35:28
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-30 12:20, zil0g pisze:
    > *Irokez* wdusil[a] knefle:

    > No nie do konca, bo do laptopow tez wsadzaja tak gowniane matryce ze nawet
    > powerstripem nie da sie tego ogladac. I to niezaleznie od ceny.

    Po prostu wszyscy stwierdzili że laptop nie nadaje się do prac
    graficznych i/lub liczba ewentualnie chętnych do takiej pracy to
    0,0000000001%
    I mieli rację.
    Chcesz porządny obraz podłącz porządny monitor. Bo nawet jakby ten 15
    cala dali porządny zwiększając cenę końcową o 2000PLN to i tak się takie
    coś nie nadaje do prac graficznych. A oglądnąć zdjęcia cioci na
    imieninach to nikt nie będzie sobie głowy zawracał jakąś tam głębią
    kolorów itp. Do neta i grania się nadaje to tanie guano co pakują
    obecnie. Więc w tych drogich płacisz za procka i7, magnezową obudowę i
    inne bajery a ekran? no wyświetla.

    Irokez

  • 13. Data: 2014-03-30 13:28:02
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Irokez* wdusil[a] knefle:

> [...]
    >kolorów itp. Do neta i grania się nadaje to tanie guano co pakują
    >obecnie. Więc w tych drogich płacisz za procka i7, magnezową obudowę i

    Mie pisalem o dedykowanych zastosowaniach, tylko o klasie 'domowej'.
    A procucenci oszczedzaja juz tak perfidnie ze montuja gorszej klasy
    matryce niz np 8lat temu w monitorach i laptopach ze sredniej ceny.
    I zeby nie bylo, nie jestem zlotooki, wiec jesli to zauwazam to juz
    musi byc dramat.

  • 14. Data: 2014-03-30 18:22:15
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-30 13:28, zil0g pisze:
> [...]
    > matryce niz np 8lat temu w monitorach i laptopach ze sredniej ceny.
    > I zeby nie bylo, nie jestem zlotooki, wiec jesli to zauwazam to juz

    W klasie "domowej" jest różnica jak widzę w zależności od ceny oraz
    producenta.
    W tanim jak barszcz Lenovo B570 jaki kupiłem 2 lata temu matryca jest
    tak gówniana że żal patrzeć. Ale mi ten laptop na wyjazdy od czasu do
    czasu potrzebny i do auta się podpiąć. Jakbym miał siedzieć na co dzień
    to kupiłbym co innego. Ale szkoda mi było tysiąca więcej. Ehh
    rozpieściło mnie stare dobre CRT od NEC'a przy którym aż 9 lat
    pracowałem zanim nie pojawiły się akceptowalne LCD'ki. A podobnie jak Ty
    to ująłeś "złotooki" to ja też nie jestem. Po prostu człowiek się
    przyzwyczaja.

    Irokez

  • 15. Data: 2014-03-30 20:08:58
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Irokez* wdusil[a] knefle:

> [...]
    >pracowałem zanim nie pojawiły się akceptowalne LCD'ki. A podobnie jak Ty
    >to ująłeś "złotooki" to ja też nie jestem. Po prostu człowiek się

    Porownalem wlasnie HP ProoBook 4730s (2lata, matowa) za 2500zl z Lenovo G710
    za 2000zl (nowy, blyszczaca). W tym drugim wg. mnie matryca jest rewelacyjna,
    i zwykle zdjecia i stronki wygladaja calkiem niezle. W 4730s kolory i czern
    sa tak gowniane, ze 8-letni 17" tani biurowy hjundaj deklasuje go pod kazdym
    wzgledem. Co dziwne starsze modele 4720s i 4710s mialy zauwazalnie lepsze.
    Czyli zwyczajnie przyoszczedzili badziewiarze na jednym z wazniejszych elementow.