    From: Adam Dybkowski <a...@4...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Monitoring GSM/GPS: Keratronik Predator Combo 1.7
    Date: Mon, 25 May 2009 22:47:18 +0200
    Sender: a...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    PC pisze:

    > To jest dedykowane do współpracy z systemem https://www.monitoring.pl/
    > Operator odbiera dane z modułów a abonenci w razie potrzeby oglądają sobie
    > gdzie był ich samochód, co się działo z paliwem itd.

    > Jaki masz plan, co to urządzenie ma robić po upgradzie - akwizycja danych,
    > wyświetlanie na lcd?

    Chcę zrobić komunikację z serwerem www (z moją stroną w PHP) aby bez
    pomocy specjalizowanego serwisu osiągnąć podobną funkcjonalność. Czyli
    wizualizację położenia samochodu np. na mapach Google (Google API). Nie
    interesuje mnie monitoring otwarcia drzwi, poziomu paliwa ani przycisk
    napadowy. Urządzenie ma być zaszyte głęboko w samochodzie tak jak jest
    to normalnie.

    A na początek wersja minimum czyli komunikacja tylko SMSami - to chyba
    standardowy Predator umie bez zmieniania softu?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/