  • 1. Data: 2009-05-22 23:07:52
    Temat: Monitoring GSM/GPS: Keratronik Predator Combo 2.5LT
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Ma ktoś pinout tego urządzenia (a jeszcze lepiej instrukcję montażu w
    samochodzie)?

    Mam pełny komplet, z akcesoriami (2 anteny, przycisk na kablu oraz
    12-przewodową wiązką), no ale właśnie tę wiązkę nie wiem gdzie
    podczepić. Są też trzy dodatkowe 2-pinowe wejścia.

    W wolnej chwili zrobię fotki bebechów i wrzucę na sieć - może przyda się
    na przyszłość. Na pokładzie siedzi AT89C51AC2, moduł GSM Wavecom Q2406B,
    moduł GPS u-blox TIM-LL-0-000 oraz trochę innej drobnicy. Komunikacja
    '51 ze światem odbywa się przez to 12-pinowe złącze (raster 3,96mm) oraz
    RJ12 (6-pinowy, chyba do programowania procka przez UART).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2009-05-24 05:26:12
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Mam w pracy. Jutro podeślę.

    PC

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4091 (20090520) __________

  • 3. Data: 2009-05-24 20:21:37
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > '51 ze światem odbywa się przez to 12-pinowe złącze (raster 3,96mm) oraz
    > RJ12 (6-pinowy, chyba do programowania procka przez UART).

    rozumiem, że napiszesz nowy soft na ten wynalazek :)

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 4. Data: 2009-05-24 20:28:33
    Temat: Re: Monitoring GSM/GPS: Keratronik Predator Combo 1.7
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    VSS pisze:

    > rozumiem, że napiszesz nowy soft na ten wynalazek :)

    Chciałbym stworzyć coś open source. Ale na początek powalczę z
    ustawieniami oryginalnego softu i spróbuję coś z niego wycisnąć.

    Aż szkoda nie wykorzystać takiego "starter kitu", do kupienia na Allegro
    praktycznie w cenie samych elementów (zapłaciłem 350 zł a gość miał do
    sprzedania takich 10 czy 20 szt). Tylko procek bida z nędzą ('51) i
    ciężko wlutować zamiast niego chociażby AVRa bo obudowa PLCC.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2009-05-25 06:35:18
    Od: Pawel Marciniak <n...@n...none>

    Użytkownik Adam Dybkowski napisał:
> [...]

    > sprzedania takich 10 czy 20 szt). Tylko procek bida z nędzą ('51) i
    > ciężko wlutować zamiast niego chociażby AVRa bo obudowa PLCC.

    A czy ktoś rozbierał yanosika http://www.yanosik.org/ gps gprs i proc
    chyba arm?

  • 6. Data: 2009-05-25 13:53:07
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    To jest dedykowane do współpracy z systemem https://www.monitoring.pl/
    Operator odbiera dane z modułów a abonenci w razie potrzeby oglądają sobie
    gdzie był ich samochód, co się działo z paliwem itd.

    > Chciałbym stworzyć coś open source. Ale na początek powalczę z
    > ustawieniami oryginalnego softu i spróbuję coś z niego wycisnąć.

    Jaki masz plan, co to urządzenie ma robić po upgradzie - akwizycja danych,
    wyświetlanie na lcd?

    Pzdr,
    PC

  • 7. Data: 2009-05-25 20:43:35
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Pawel Marciniak pisze:

    > A czy ktoś rozbierał yanosika http://www.yanosik.org/ gps gprs i proc
    > chyba arm?

    O, też niezły pomysł. No ale Predatora już kupiłem.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 8. Data: 2009-05-25 20:47:18
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    PC pisze:

> [...]
    > gdzie był ich samochód, co się działo z paliwem itd.

    > Jaki masz plan, co to urządzenie ma robić po upgradzie - akwizycja danych,

    Chcę zrobić komunikację z serwerem www (z moją stroną w PHP) aby bez
    pomocy specjalizowanego serwisu osiągnąć podobną funkcjonalność. Czyli
    wizualizację położenia samochodu np. na mapach Google (Google API). Nie
    interesuje mnie monitoring otwarcia drzwi, poziomu paliwa ani przycisk
    napadowy. Urządzenie ma być zaszyte głęboko w samochodzie tak jak jest
    to normalnie.

    A na początek wersja minimum czyli komunikacja tylko SMSami - to chyba
    standardowy Predator umie bez zmieniania softu?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/