    Date: Wed, 09 Jul 2014 20:00:29 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Monster latający --> do Trybuna

    > Tu jest mapka:
    >
    > https://drive.google.com/file/d/0B-lWP8SC8uRaQ0JXTU1
    2U0xMTE0/edit?usp=sharing

> [...]
    > wielokrotnie restartowany -- tak, jak przed lotem q dołowi...
    >
    > Akumulator rozładowuje się na oko tak samo szybko jak wcześniej
    > i nie wykazuje problemów okołoładowczych. Telefon grzeje się jak
    > wcześniej -- w chłodne dni można ogrzać nim ręce.
    >

    > Przeprowadziłem też kilka nagrań otoczenia, sprawdziłem wibrację,
    > prowadziłem (nie zawsze wiedząc -- dokąd) rozmowy telefoniczne...
    > Nie znalazłem problemów związanych z lotem. Związanych
    > z lądowaniem -- także.
    >
    > -=-
    >
    > Czy mam ochotę na ośmiordzennego ;) Overmaxa? Nie wiem. Na razie nie mam.

    ony,c2090/vertis-yard,c3314/

> [...]
    >
    > -- nie wiem, czy miałem pecha (asfalt zamiast trawy) czy może
    > jednak szczęście (najwyraźniej telefon jest sprawny)
    >
    > -- czy warto obudować telefon silikonowym opakowaniem
    > i spróbować kolejny raz
    >
    > -- czy poza taką obudową uwiązać jakoś na smyczy
    > (Monster nie ma chwytaka do smyczy)
    >
    > -- czy może warto jakoś usprawnić uchwyt
    >
    > -- czy w ogóle warto pisać:
    >
    > -- w razie czego serwis odmówi realizacji gwarancji
    > -- po co przyznawać się do braku wyobraźni
    > -- dlaczego innych przestrzegać, skoro mnie nikt nie przestrzegł?

    Czyli Bestia w pełni zasługuje na swoje miano;-) .. Nie tak łatwo go
    zniszczyć.

    Mnie z kolei pociąga albo Nokia Lumia 630/635 albo Blackberry Z10, który
    w Komputroniku idzie dostać już za niewielkie pieniądze.

    Skoro jeździsz z Monsterem na rowerze to kup do niego jakieś etui.
    Więcej niż pewne że upadki się powtórzą.

    Serwis na pewno odmówi naprawy gwarancyjnej, jest to przecież
    uszkodzenie mechaniczne.