    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Moto kupione - teraz jak go zabezpieczyć przed kradzieżą?
    Date: Sat, 30 Apr 2011 13:49:27 +0200
    From: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 30-04-2011 o 12:19:02 Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> napisał(a):

> [...]
    otocyklowych

    > No to widziałem w archwium, niedawno ktoś o to pytał chyba.
    > Czekam na info dotyczące alarmów....

    ja proponuje w takiej kolejności:

    1. spyball - imho najlepszy, wszystko zintegrowane w małej centralce, dwa
    obwody immobilajzera, własne podtrzymanie zasilania

    2. patrol line - w sumie podobnie jak spyball, ponoć genue w hondzie i
    yamasze

    3. hibernatus - ciekawie się zapowiada, osobiście troche przeszkadza mi
    rozbicie na centralke, czujnik i syrenke ale w niektórych małych
    motocyklach to może być zaleta

    4. były jeszcze alarmy firmy MATT ale jakoś nie moge namierzyć -
    rozwiązanie jak w hibernatusie

    chińszczyzne omijał bym łukiem, rosyjska ruletka

    pozdrawiam