  • 1. Data: 2011-03-05 06:30:47
    Temat: Motocykl Expo 11 - relacja video
    Od: "rfk" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    jesli ktoś z Was chiałby zobaczyć, jak wygląda obecne Moto Expo w Warszawie, to
    zapraszam tu http://www.youtube.com/watch?v=asV2Nw-wbIE

    Ogólnie w tym roku chyba najwięcej pustych miejsc na hali. Grube wystawki BMW i
    Suzuki, podobnie Yamaha i Honda. Brak Kawasaki czy porzadnego stoiska KTM.

    Pozdrawiam,
    rfk

  • 2. Data: 2011-03-05 11:25:40
    Temat: Re: Motocykl Expo 11 - relacja video
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "rfk" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Brak Kawasaki

    Dlatego W800 się nie załapał ;-)
    Ale po klasykach Triumpha mogłeś się troszkę bliżej przejechać :-)

    Pzdfr

    JKK

  • 3. Data: 2011-03-05 13:24:26
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "rfk" napisał w wiadomości grup

[...]

    ------------------

    Jak dla mnie - całkiem dobre wrażenie. Bardzo żałuję, że targi w Gdańsku
    odbyły się ostatni raz ze 4 lata temu.
    Zainteresowanie było bardzo duże, nie rozumiem więc, czemu od tej pory -
    zero.

  • 4. Data: 2011-03-05 15:25:55
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-03-05 14:24, Marcin N wrote:

> [...]
    > odbyły się ostatni raz ze 4 lata temu.
    > Zainteresowanie było bardzo duże, nie rozumiem więc, czemu od tej pory -

    za to ja jestem zawiedziony..
    brak kawasaki, aprili, benelli, mv augusty, ktma w zasadzie też nie..
    ubrań co kot napłakał.. część hali pusta.. zdecydowanie słabiej niż w
    zeszłym roku..
    za do ducati z klasą i diavelem - na żywo jeszcze lepiej wygląda..
    suzuki jak zwykle trzyma poziom, bmw też miło, triumph.. honda i yamaha..

    --
    jeDrASS

  • 5. Data: 2011-03-06 08:50:41
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-05 11:00, rfk pisze:
> [...]
    > Suzuki, podobnie Yamaha i Honda. Brak Kawasaki czy porzadnego stoiska KTM.

    a bilety tak samo, jak w zeszlym roku kurewsko drogie?

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 6. Data: 2011-03-06 21:48:15
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-03-06 09:50, Michał V-R pisze:
    > a bilety tak samo, jak w zeszlym roku kurewsko drogie?

    25 zeta od głowy +5 zeta parking za godzinę.

    Sądząc po przelewających się tabunach jakoś nikogo to nie odstraszyło.

    I moje 3 grosze:

    http://fz6.pl/2011/03/06/wystawa-motocykli-3/

    --
    duddits