  • Data: 2010-04-03 11:48:59
    Temat: Re: Motorower z Tesco
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Za 300 zł nie kupisz roweru. Kupisz złom :-)
    > Podstawowy model markowego roweru kosztuje powyżej 1000 zł. Na tym można
    > pojeździć.

    Zakładając że komuś do czegoś jest marka potrzebna.
    Chińszczyzna jest jaka jest, ale te swoje kilka lat przejeździ, nawet jeśli
    kosztuje 150 zł (kupowałem kiedyś taki przypadek, nawet 30 jajek do niego
    dodali). ;-)
    W sumie największy problem jest z wyegzekwowaniem należnego zerowego
    przeglądu w markecie lub serwisie, a nie z samym rowerem.

    A po ścieżkach rowerowych można?
    W końcu to rodzaj roweru jest.