  • 1. Data: 2010-04-03 01:14:14
    Temat: Motorower z Tesco
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy ten motorower ma sens? :)

    http://www1.tesco.pl/promocje/gazetki/wyprz-6_316457
    69/index.php

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-04-03 01:30:08
    Temat: Re: Motorower z Tesco
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Czy ten motorower ma sens? :)
    > http://www1.tesco.pl/promocje/gazetki/wyprz-6_316457
    69/index.php

    IMO jedyny sensowny pojazd za te pieniądze to rower.

  • 3. Data: 2010-04-03 01:53:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Pyra" hp5vbs$siu$...@n...news.neostrada.pl

    69/index.php

    > IMO jedyny sensowny pojazd za te pieniądze to rower.

    Czyli za drogi jest ten skuter?
    Romet-sport gnije gdzieś w piwnicach.
    Skuter jest IMO przyjemniejszy.

    Rowerów za 1500 złotych można kupić kilka. :) (pięć?)

    Może warto od razu kupić i rower, i skuter?

    Do takiego skutera trzeba mieść jakiś kask?
    To samo do roweru -- trzeba mieć jakieś nakrycie głowy?

    Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
    Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-04-03 02:02:05
    Od: "Lets rocK" <m...@N...pl>

    > Rowerów za 1500 złotych można kupić kilka. :) (pięć?)

    Tutaj się nie wypowiem. Wolę 1, solidny.

    > Może warto od razu kupić i rower, i skuter?

    Nie. ;)

    > Do takiego skutera trzeba mieść jakiś kask?

    Tak.

    > To samo do roweru -- trzeba mieć jakieś nakrycie głowy?

    Nie.

    > Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?

    Oficjalnie:
    Parki - NIE, pojazd spalinowy
    Lasy - a kto Cię w lesie będzie chciał spisać/wlepić mandat?

    > Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

    Dobry pomysł. 1499 PLN + kask, jeździsz do czasu, aż skończy sie gwarancja i
    sprzedajesz za 1000 PLNów. Choć szczerze mówiąc, taki motorower o ile nie
    będzie katowany z pewnością posłuży dłużej niż te 12 miesięcy... Sam bym
    chciał mieć takie coś. Tylko dla zabawy. :)

  • 5. Data: 2010-04-03 02:48:36
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" wrote
    > Rowerów za 1500 złotych można kupić kilka. :) (pięć?)

    Chyba trzykołowców dla dzieci.

    Sensowne rowery do niezbyt szaleńczej jazdy zaczynają się
    od około 1500zł, porządne to tak od 2500 aż do liczb 5-cyfrowych.

    I nie mówię tu o badziewiu z marketu, które łamie się nawet pod
    ciężarem 10 letniego dziecka, tylko o normalnym, markowym rowerze.

    To teraz pomyśl jakiej jakości jest skuter za cenę podstawowego
    sensownego roweru...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 6. Data: 2010-04-03 02:56:39
    Od: Jackare <j...@g...com>

    On 3 Kwi, 01:53, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
    > Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

    nie nadaje się do tego. Skuter to pojazd miejski do jeżdżednia po
    asfalcie. Nadaje się do dojazdów do pracy, szkoły, po zakupy itp.
    W teren nawet lekki nie nadaje się bo ma zbyt małe koła - będzie
    grzęznął w dosłownie każdej dziurze, gładkie opony przeznaczone na
    asfalt które absolutnie nie będą trzymać się terenu, nisko zawieszone
    podłogi i tłumik, daremną charakterystykę zawieszenia, automatyczną
    skrzynię biegów, nie posiada sprzęgła. To wszystko eliminuje go z
    terenu.
    Oczywiście na siłę pojedzie, przejedzie i czasem dojedzie ale ponad
    dwudziestoma latami na dwóch kółkach gwarantuję że nie będzie w tym
    nawet krzty przyjemności. Jest mnóstwo motorowerów nadających się w
    teren. Wpisz w google np Derbi Senda, Rieju czy chociażby simson
    enduro. Skuter przy pierwszej wywrotce po uślizgu opony będzie miał
    połamane plastiki, klamki, lusterka i lampy. Kazdy stary polski
    komarek lepiej nadaje się w teren niż ten skut i jeżeli nie
    potrzebujesz papierów to kupisz za 150 zł a ja dwa lata temu kupiłem z
    papierami za 200....
    -- Jacjare

  • 7. Data: 2010-04-03 03:11:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Czy ten motorower ma sens? :)
    >
    > http://www1.tesco.pl/promocje/gazetki/wyprz-6_316457
    69/index.php

    Tak, ma, można go zrzucić do kanionu albo zjarać koło rzeki.

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-04-03 07:21:55
    Od: "jarek d." <d...@t...tlen.pl>

    > Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?
    > Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

    Mam taką propozycję: pojeździj sobie po swoim mieszkaniu tą pierdziawką
    i opisz jak było.

    jarek d.

  • 9. Data: 2010-04-03 08:00:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Do takiego skutera trzeba mieść jakiś kask? To samo do roweru -- trzeba
    > mieć jakieś nakrycie głowy?

    Tak, trzeba, może to być kask Wehrmachtu lub zabawkowa zbroja kosmity.

    > Czy tym (i skuterem, i rowerem) można jeździć po lesie i po parkach?

    Tak, lasy i parki to naturalne środowisko skutera z Tesco. Im głośniej
    pierdzi, im bardziej śmierdzi, tym lepiej się tam nadaje.

    > Zawiózłbym to coś samochodem, wyjął i pojeździł po lesie.

    Zawieź do zoo i pojeździj wokół klatki pewnej małpy. Tej małpy, która
    zwykła rzucać odchodami.

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-04-03 08:04:23
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    napisał w wiadomości news:hp601b$pca$1@inews.gazeta.pl...

    > Rowerów za 1500 złotych można kupić kilka. :) (pięć?)

    Tak samo jak i za 10 tys można kupić 5 samochodów nie.

    > Może warto od razu kupić i rower, i skuter?

    Dla fanów motoryzacji jest propozycja od BMW :)

    http://www.bikeradar.com/mtb/news/article/bmw-to-sel
    l-m-series-bicycle-25481

    --
    pozdrawiam