  • Data: 2010-07-28 13:33:51
    Temat: Re: Można łamać przepisy w obecności policji? W POLSCE - TAK!
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i2neaa$ai4$1@news.dialog.net.pl...

    > No właśnie, że sobie narobił....gdyby to zrobił prywatnym moto to było by
    > ok....:)
    > Ale tak służbowym....i na wizji...będzie bolało...:)
    > Po za tym mnie czy Ciebie kosztowało by to 500pln i 10 pkt.....i strasznie
    > mądry komentaż w tvn turbo.....

    A swoją szosą to ten który to nakręcił i potem wrzucił na jutiuba albo dał
    komuś kto wrzucił to też kawał debila. Do tego zrobił błędy we wszystkich
    oprócz jednego ze zwoich szalenie dowcipnych komentarzy po angielsku. Chyba
    to ten palancik:

    http://www.rage-race.pl/?page=galeria_uczestnikow&ed
    ycja=2010&id=1000139