  • 1. Data: 2010-07-27 16:53:03
    Temat: Można łamać przepisy w obecności policji? W POLSCE - TAK!
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    http://www.smog.pl/wideo/37378/mozna_lamac_przepisy_
    w_obecnosci_policji_w_polsce_tak/

  • 2. Data: 2010-07-27 18:16:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-27 16:53, Roman pisze:
    > http://www.smog.pl/wideo/37378/mozna_lamac_przepisy_
    w_obecnosci_policji_w_polsce_tak/

    He he he ... nawet policjanci wiedzą, że naszymi drogami (w tym
    i autostradami) jeżdżą takie pi*dy, że trzeba je wyprzedzać z
    prawej strony ... ehhh ... co za naród.

    6008

  • 3. Data: 2010-07-27 19:33:04
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.smog.pl/wideo/37378/mozna_lamac_przepisy_
    w_obecnosci_policji_w_polsce_tak/

    Rage Race ?!

    Ale z drugiej strony należy tam przestrzegać przepisów RD.

    Szymon

  • 4. Data: 2010-07-27 21:01:29
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > Rage Race ?!
    >
    > Ale z drugiej strony należy tam przestrzegać przepisów RD.
    >
    > Szymon
    http://www.tvn24.pl/-1,1666788,0,1,policjant-jechal-
    200-kmh-teraz-musi-sie-tlumaczyc,wiadomosc.html

    No i se chłopak narobił.......

  • 5. Data: 2010-07-27 21:31:53
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 18:16:09 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > He he he ... nawet policjanci wiedzą, że naszymi drogami (w tym
    > i autostradami) jeżdżą takie pi*dy, że trzeba je wyprzedzać z
    > prawej strony ... ehhh ... co za naród.

    A co niewłaściwego widzisz w wyprzedzaniu jakiejś pi*dy na autostradzie
    prawą stroną?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 6. Data: 2010-07-27 21:37:11
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No i se chłopak narobił.......

    E tam, od razu narobił.
    Trochę sobie odkręcił i tyle :)
    Kto tego nie robił ten jest ... bardzo praworządnym obywatelem ;)

    Szymon

  • 7. Data: 2010-07-27 21:42:04
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co niewłaściwego widzisz w wyprzedzaniu jakiejś pi*dy na autostradzie
    > prawą stroną?

    Jeżeli jezdnia jednokierunkowa ma wyznaczone przynajmiej dwa pasy ruchu
    to można wyprzedzać z prawej strony zgodnie z przepisami.
    Wydaje się, że pas autostrady spełnia ten warunek (jest nieodzowny
    "trawniczek"
    pozostaje pytanie czy jest właściwy znak "jezdnia jednokierunkowa" co
    czasami
    może być powodem do dyskusji :)

    Szymon

  • 8. Data: 2010-07-27 22:07:43
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > E tam, od razu narobił.
    > Trochę sobie odkręcił i tyle :)
    > Kto tego nie robił ten jest ... bardzo praworządnym obywatelem ;)
    >
    > Szymon

    No właśnie, że sobie narobił....gdyby to zrobił prywatnym moto to było by
    ok....:)
    Ale tak służbowym....i na wizji...będzie bolało...:)
    Po za tym mnie czy Ciebie kosztowało by to 500pln i 10 pkt.....i strasznie
    mądry komentaż w tvn turbo.....

  • 9. Data: 2010-07-27 22:12:53
    Od: "Kriso" <bit@kontoO_O.pl>

    > A co niewłaściwego widzisz w wyprzedzaniu jakiejś pi*dy na autostradzie
    > prawą stroną?

    A taki moj drogi ze jade dzis z bełku w kierunku wezel "sosnica" ruch tam
    sporadyczny. Jedzie tam piz..a lewym pasem (wolne wszytkie 3 pasy
    autostrady) mijam go srodkowym i ten po dlugich mruga. Ma 100% racje gilu ze
    pi.dy jezdza w tym kraju.

    Kriso

  • 10. Data: 2010-07-28 00:19:27
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Kriso"

> [...]
    > tam sporadyczny. Jedzie tam piz..a lewym pasem (wolne wszytkie 3 pasy
    > autostrady) mijam go srodkowym i ten po dlugich mruga. Ma 100% racje

    Tyle, że jeśli koleś na lewym jechał 130 to...?