  • Data: 2020-06-25 04:09:46
    Temat: Re: Myjka ultradźwiękowa... jaka?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja się nie znam, tak sobie gdybam, jaki test można zrobić szybko i tanio.
    > Wszyscy utracili już ciekawość świata, nikt się nie podejmie próby?

    Nie wiem jak dla innych, ale dla mnie to jest narzędzie, która wykonać
    określone zadanie. Po sprawdzeniu w jaki sposób to zadanie się wykonuje
    sprawnie i w miarę szybko , to szkoda czasu na zabawy, które skończą się
    najlepszym przypadku jaką nieznaczącą oszczędnością na środkach myjących.

    Znowu - nie wiem jak koledzy, ale ja mając 50+ nie mam już czasu na
    takie zabawy :)

    Gdyby już chcieć na coś poświęcać czas, to są ciekawsze rzeczy - np.
    uzyskanie darmowej energii z odbijania monety :

    https://www.youtube.com/watch?v=SRxBIl_nYqw&lc=UgxvN
    UxHoV50q3c-Izt4AaABAg.9A8xPHqcgi79AGw6PqImqz