    Subject: Re: Myjka ultradźwiękowa... jaka?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: JDX <j...@o...pl>
    Date: Sun, 5 Jul 2020 10:41:04 +0200

    On 2020-06-18 18:23, s...@g...com wrote:
    [...]
    > Co Wy wszyscy macie jakąś taką chinofobię. Czego nie wiesz zanim nie
    > dostaniesz? Wszystkie parametry są podane, a co do jakości to KAŻDY
    > wyrób Hi-Tech Made in China jest o niebo lepszy od swojego
    > odpowiednika w danej klasie Made in "bylegdzie". Mają obecnie chyba
    Aaaa, no chyba, że haj-tek. Bo zwykłej przejściówki IDE44<->IDE40 to już
    zrobić nie potrafią - taka aby podłączyć dysk 2,5" od peceta, dwa
    gniazda i kawałek laminatu. Kiedyś wrzucałem tu linki do zdjęć takiej
    przejściówki z key pinem "fabrycznie" w złym miejscu. Albo wiertarka,
    która ma bicie od nowości, bo zrobiona jest na haj-tek plastikowych
    łożyskach ślizgowych, a których jakimś dziwnym trafem zapomniano
    wymienić na liście ficzersów tego spaniałego haj-tek chińskiego
    produktu. :-)

    > No ale jak se kupisz kapcie Made in China za 5 zeta, to się nie dziw,
    > że w nich nie pochodzisz przez dekadę.

    No zdecydowanie może nie pochodzić. Bo wcześniej chemicznie poparzy
    sobie stopy świństwami, z których wykonane są te kapcie. :-) Naście lat
    temu były u nas takie przypadki z chińskimi klapkami dla dzieci. W
    każdym razie Chińczycy sami zapracowali sobie na taką opinię.