  • 31. Data: 2021-08-30 12:29:23
    Temat: Re: Myjka ultradźwiękowa, pytanie praktyczne.
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > W dniu 28.08.2021 o 23:50, Irek.N. pisze:
    > [...]
    > A co to za tajemnicze zadanie?
    >
    > P.P.
    Chyba tu Irek pisał, czyści gwintowane otwory z kulek szklanych po
    szkiełkowaniu.

    --
    Janusz

  • 32. Data: 2021-08-30 17:22:09
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    > Chyba tu Irek pisał, czyści gwintowane otwory z kulek szklanych po
    > szkiełkowaniu.

    Zrobiłem i taki eksperyment, sprawdziła się znakomicie. :)
    Żadne tajemnicze zadanie. Pewnie to samo co w większości warsztatów
    samochodowych, tylko elementy nie z samochodów.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 33. Data: 2021-09-01 20:45:42
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    > Grzałka podgrzewa 20L płynu do 60 stopni w 30 minut mniej więcej. To
    > zdecydowanie jest solidna grzałka.

    Kurcze, wychodzi mi tak na szacunek ze 2kW w grzałce. Aż nieprawdopodobne.

    > suszenie nie sprężonym powietrzem, tylko w "komorze" z nadmuchem
    > gorącego powietrza i wyciągiem.

    Luksus... ja tam Panie nawet nie hobbysta ;)

    > Lada dzień będę robić mycie to sprawdzę, sam jestem ciekaw.

    Prośba, sprawdź też grzałkę jeżeli możesz.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 34. Data: 2021-09-01 20:45:42
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

  • 36. Data: 2021-09-02 09:23:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jest rynek wypożyczanych myjek ultradźwiękowych (W-wa)?

    -----

  • 35. Data: 2021-09-02 09:23:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

  • 37. Data: 2021-09-02 10:03:41
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    W dniu 2021-09-02 o 09:23, ąćęłńóśźż pisze:
    > jest rynek wypożyczanych myjek ultradźwiękowych

    Zrobiłem to samo, co Ty :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 38. Data: 2021-09-02 10:03:41
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

  • 40. Data: 2021-09-02 10:26:59
    Od: MKi <...@...com>

    W dniu 2021-09-01 o 20:45, Irek.N. pisze:

    > Kurcze, wychodzi mi tak na szacunek ze 2kW w grzałce. Aż nieprawdopodobne.

    A to zależy, jaką wodę wlał do myjki.
    Jak była ciepła z kranu (40 stopni?), to poniżej 1 kW.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 39. Data: 2021-09-02 10:26:59
    Od: MKi <...@...com>