    From: Mamut <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Date: Sun, 13 Dec 2009 07:32:34 -0800 (PST)

    > :))
    > A ja testowo w rodzinie postawiłem dwa dekodery
    > Nbox rekorder wszystkie pakiety
    > oraz PVR C+ pełny pakiet.
    > Niestety ale C+ prawie nikt nie ogląda.
    > Ktoś wie dlaczego?

    bardzo jestem ciekawy co takiego jest w n czego nie ma w pelnym
    pakiecie cyfry. Hmmm na mysl przychodzi mi tylko ten ruski kanal
    "wojna i pokoj" Ogladalnosc kilka tysiecy osob w kraju i chyba nsport
    - oprocz 4 meczy LM lecacych w kółko przez caly tydzien przerywanych
    powtorkami gadajacych glow to nie ma ta nic. Wiec jestem naprawde
    niezmiernie ciekawy co tak przyciaga twoją rodzine?