  • Data: 2018-12-16 23:07:58
    Temat: Re: NFC a alternatywny soft
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.12.2018 o 14:57, Bolko pisze:
    > Możesz jaśniej?
    spodziewaj się problemów z nfc. może być w100% ok, ale na 99% nfc
    zadziała, ale nie z bankiem. Stąd kolega sugeruje - rób z softem co tam
    chcesz, Twój wybór, a ja popieram świadomą rezygnacje z pewnych, czy
    wszystkich usług google, natomiast płatności nfc realizuj za pomocą
    specjalnej naklejki ukrytej w etui telefonu.
    Teraz moje 3 grosze. płać blikiem. możesz mieć lineage (nowy CM) i blik
    będzie działał.

    > Bo telefonu jeszcze nie kupiłem a tylko Nubia jest w moim zakresie
    > cenowym jeśli telefon ma mieć NFC.
    nie tylko. kup inny lepszy telefon, ale używany

    ToMasz