  • 1. Data: 2012-03-01 09:35:02
    Temat: NOWE OPŁATY OD MARCA NA A4
    Od: brajan34 <brajan34@_NOSPAM_vp.pl>

    Stalexport Autostrada Małopolska S.A. - koncesjonariusz autostrady A4
    Katowice-Kraków poinformował, że od 1 marca 2012 roku będzie obowiązywać
    nowa wysokość opłaty za przejazd pojazdów objętych taryfą 1.Oznacza to, że
    kierowcy motocykli i pojazdów samochodowych o dwóch osiach na każdej z
    bramek zapłacą 9 zł, czyli o 1 zł więcej niż wcześniej.

  • 2. Data: 2012-03-01 09:47:29
    Temat: Re: NOWE OPŁATY OD MARCA NA A4
    Od: brajan34 <brajan34@_NOSPAM_vp.pl>

    http://moto.onet.pl/1657396,1,drozej-za-przejazd-aut
    ostrada-a4,artykul.html?node=2

  • 3. Data: 2012-03-01 09:53:51
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "brajan34" <brajan34@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > kierowcy motocykli i pojazdów samochodowych o dwóch osiach na każdej z
    > bramek zapłacą 9 zł, czyli o 1 zł więcej niż wcześniej.

    ponadto od 1 czerwca płatny będzie odcinek Wrocław - Gliwice
    tam, ponieważ nadzoruje go państwo, motocykle mają 50% zniżki
    Stawka dla samochodów osobowych wyniesie 20 groszy za kilometr, dla
    motocykli - 10 groszy.

    pzdr
    Piotr

  • 4. Data: 2012-03-01 15:11:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-01 10:47, brajan34 pisze:
    > http://moto.onet.pl/1657396,1,drozej-za-przejazd-aut
    ostrada-a4,artykul.html?node=2

    Dziwne, STX obiecywał, że od zimy motocykle będą płacić połowę.
    Zapomniał?

  • 5. Data: 2012-03-01 15:27:23
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 01.03.2012 Marcin N <m...@o...pl> napisał/a:
    ostrada-a4,artykul.html?node=2

    > Dziwne, STX obiecywał, że od zimy motocykle będą płacić połowę.
    > Zapomniał?

    W zimę, nie od zimy. Promocja się skończyła. Tacy zabawni są.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 6. Data: 2012-03-01 20:42:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-01 16:27, kakmar pisze:

    > W zimę, nie od zimy. Promocja się skończyła. Tacy zabawni są.

    Aaa... To pewnie wycofali się z promocji, bo nie było zainteresowania.
    ;)

  • 7. Data: 2012-03-03 08:59:45
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:jiomvr$6vt$1@news.task.gda.pl...

    > Aaa... To pewnie wycofali się z promocji, bo nie było
    > zainteresowania.
    > ;)

    No, goście ze Stalexportu suwają nas bez mydła, a my wszystko co
    możemy, to się z tego pośmiać w internecie.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 8. Data: 2012-03-03 13:56:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-03 09:59, Jasio pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:jiomvr$6vt$1@news.task.gda.pl...

    > No, goście ze Stalexportu suwają nas bez mydła, a my wszystko co możemy,
    > to się z tego pośmiać w internecie.

    Nie jest tak źle. Dowiedziałem się, że od kwietnia jednak ma być taniej.
    Za miesiąc przekonamy się, ile w tym prawdy.

  • 9. Data: 2012-03-05 12:26:51
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-03 09:59, Jasio pisze:
    > No, goście ze Stalexportu suwają nas bez mydła, a my wszystko co możemy,
    > to się z tego pośmiać w internecie.

    Nieprawda, my wszystko co możemy to nie jeździć tą pseudoautostradą.
    Akurat na motorze inne drogi są do szybkiego łyknięcia, dla samochodów
    jest to już nieco trudniejsze.

    --
    Diobeu
    VFR800 '01

  • 10. Data: 2012-03-05 12:55:05
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-05 13:26, Marcin Gardeła pisze:

    > Nieprawda, my wszystko co możemy to nie jeździć tą pseudoautostradą.

    No ale przeciez o to chodzi stx, poki nie ma tam duzego ruchu moga
    ciagnac kase nie wykladajac w rozbudowe. Zyja na paczki w masle :)

    pozdr
    newrom