  • Data: 2018-10-12 21:09:19
    Temat: Re: [NTG] Re: [OT] Re: Mały dobry .
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-12 o 20:30, kosmos pisze:

    > A na czym według Ciebie polega różnica między galerią handlową a centrum
    > handlowym? Chętnie się dowiem, bo może faktycznie mnie przekonasz, że

    Galeria handlowa jest krytym pasażem ze sklepami między dwiema ulicami.
    To coś w rodzaju podręcznikowej definicji. ;)
    Centrum handlowe jest skupiskiem sklepów i stoisk.
    W piętrowych centrach handlowych znajdują się galerie, to takie coś w
    rodzaju balkonów.

    > nie mam racji. Dla mnie nazwy Galeria Mokotów albo Galeria Północna
    > brzmią całkiem nieźle i nie sądzę, aby były mylące co do charakteru tych
    > przybytków. Trudno mi uwierzyć, że ktoś trafiłby tam przez pomyłkę -
    > chyba, że Ty :)

    Przecież można sobie nazwać sklep jak się tylko zechce. Jeśli ktoś
    nazwie swój sklep obuwniczy np. "Ale jaja!", to będzie znaczyło, że tam
    sprzedają nabiał? Nie! Nazwa, jak nazwa.

    > Stąd, że brzydko się wyrażasz o ludziach którzy używają słowa "galeria"
    > w innym znaczeniu niż według Ciebie powinni. Choć jest to znaczenie
    > prawidłowe i zrozumiałe dla innych.

    Nie. Ja tylko stwierdzam nieuctwo tych, którzy centra handlowe nazywają
    galeriami. Albowiem "galeria" nie jest prawidłowym określeniem centrum
    handlowego.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/