  • Data: 2020-03-31 15:33:48
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-03-2020 o 15:11, Janusz pisze:

    > No jasne, za to Ty masz :(

    Nie mam, więc nie porównuję.
    To Ty brandzlujesz się pisiorskimi statystykami co kilka dni.

    > idź się leczyć na nogi bo na głowę już późno.

    PLONK WARNING
    Pyskować to sobie możesz starej, najwyżej szmatą przez gębę zarobisz.

    > Ale to wystarczy,

    Nie - to nie wystarczy.
    Owszem - trochę ofiar które nie dostałyby się do szpitala pewnie
    ubędzie, ale dojdą inne - skutki aresztów domowych.

    >chodzi o to żeby szpitale wyrobiły, inni poszli na żywioł
    > co widać w statystykach, szczególnie śmiertelnych.

    Nie liczy się to co widać teraz, tylko to co będzie widać przez kilka
    lat, gdy przyjdzie czas na podsumowania.
    Może być tak, że za rok ci co mieli umrzeć w Szwecji to już umarli,
    reszta już uodporniona, bo wirusa przechorowali lub już niema się od
    kogo zarazaić i kraj wrócił do normalności.
    A my będziemy się pozamykani jak szczury, bujać się z paskudztwem przez
    kilka lat, zrujnujemy kraj, a ofiar suma sumarum wyjdzie niewiele mniej.

    > Powiem krótko, pierdolisz jak potłuczony.

    Nie - to Twoja domena.
    Jak nie rozumiesz co czytasz, to chociaż MILCZ.

    > I tak się zrujnuje,

    Ale mniej, dużo mniej.

    > nie jesteśmy wyspą, zależymy od innych a oni też
    > leżą i kwiczą.

    Z tych samych powodów, bo wszystko pozamykali.
    Ale nie wszyscy - ci co zamiast zamykać robią testy, izolują tylko
    zarażonych, wygrają na tym kryzysie.

    > Znowu masz jakieś omamy? każdy umierający w szpitalu jest dokładnie
    > kwalifikowany

    ROTFL !!!
    Jakbyś czytał choćby to co padło na tej grupie, zamiast słuchać TVPIS,
    to byś wiedział, że jest dokładnie odwrotnie i nie karmił nas pisowską
    propagandą.

    >do grupy zgonów

    Co Ty bredzisz?
    Ja mówiłem o przyszłych ofiarach aresztu, totalnie nie zakażonych covid.

    , tych co umierają naturalnie w domu nikt
    > nie klasyfikuje na całym świecie,

    I tu się mylisz - Włosi to robią, dlatego mają bardziej realne wyniki.

    a Ty bijesz o to pianę, w Chinach
    > nawet na ulicy przed szpitalem konających nie liczyli do statystyk, stąd
    > mieli tak dobre.

    Tak i w Korei Pln też.
    Widać jakie wzorce Ci odpowiadają.

    > Nie ma szans bo inni też stoją, nie jesteśmy wyspą.

    Korea Płd jest?

    > Ameryka sypie górę kasy ludziom i firmą żeby choć trochę z ich
    > gospodarki zostało po kryzysie,

    O ile sama się na nim nie potknie, bo wtedy nie będzie miał kto sypać.

    > A jak nie zamkniemy to połowa nas wymrze, będzie lepiej?

    Połowa?
    Zdecydowanie przeceniasz możliwości tego wirusa, tak na oko kilkusetkrotnie.

    15 procent choruje ciężko, a umiera 1% z tych zdiagnozowanych.
    Z niezdiagnozowanych dużo mniej.
    Policz ile to jest promil od 35 mln.
    Coś mi się wydaje że dużo mniej od 17,5 mln...

    A jak połowa społeczeństwa swoje przechoruje, to epidemia zacznie
    wygasać, więc nawet nie jest w stanie dotrzeć wszędzie.