    Date: Thu, 08 Oct 2015 11:47:41 +0200
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [NTG], ale pośmiać się można z Disco Very Kanał..

    Użytkownik Atlantis napisał:

    > Nawiasem mówiąc wartość merytoryczna programów emitowanych na tej stacji
    > też jest żenująco niska. Kiedyś na przykład trafiłem na jakiś serial
    > "dokumentalny", w którym banda dziwaków biegała z jakimś sprzętem
    > elektronicznym po "nawiedzonym" domu, ścigając ducha.
    > Tłumaczyli jak działa ten sprzęt. Urządzenia posiada listę słów
    > nagranych w języku angielskim. Odtwarzanie konkretnego słowa jest
    > inicjowane w momencie, gdy układ zarejestruje impuls elektromagnetyczny.
    > Nie tłumaczyli, czy słowo jest wybierane losowo, czy w zależności od
> [...]

    Przecież napisałem, że kupują część programów od Discovery. Dzięki Fokus
    TV możesz je oglądać za darmo. Że nie wszystkie są dobre? Nic na to nie
    poradzę.
    Swoją misyjność publiczna TV realizuje transmitując np. obrady sejmu i
    mecze piłkarskie. No i jeszcze filmów nie przerywa reklamami. Za to
    płacisz abonament. Już nie wspomnę o gigantycznym zatrudnieniu w
    porównaniu do Polsatu, czy TVN.