    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NTG. ale wazne
    Date: Mon, 4 Aug 2014 05:59:59 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <165vazvi2c4pj.kkusplfnikyi$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <lrjmfh$lk$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lrlqfh$ra4$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lrmsrc$m9b$1@dont-email.me>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Coś Ci rura mięknie i zaczynasz kombinować jak koń pod górkę...

    Bo?
    Ja kombinuje jak koń pod górkę? A kto tu o krzywych stacjach mówił z
    podziurawioną nawierzchnia i ogólnie krzywiznami jak w górach? O
    "prawdopodobnyc" sytuacjach w ktorych przejechałem autem kilkaset tysiecy
    km a nie wiem ile do baku wchodzi etc?
    Jeżeli ja kombinuje jak kon pod górke to musze Ci pogratulowac, bo Ty juz
    jestes w Himalajach kombinowania!

    > Acha... czyli "dawno i nieprawda"? :-)

    Tak, dawno i nieprawda, obecnie na tej stacji nic takiego się nie zdarza.
    Ale czy to dowodzi, ze taka awaria nie mogła się zdarzyc?

    > Acha :-))) Zrób teraz wszystko aby się okazało że przetestować
    > się nie da, że na 100% mówiłeś prawdę i że nic Ci się nie zdawało.

    Zrób wszystko? Jakis kompleks?

    > Chyba wyczerpaliśmy temat...

    Czyli nie dowiem się, co się dzieje, jak wspomniane przez Ciebie testy
    pokaza ze dystrybutor źle odmierza? Tak myslałem...