  • 1. Data: 2014-07-17 19:55:44
    Temat: NTG. ale wazne
    Od: k...@g...com

    W telewizji jakiś polski generał stwierdził że nawet jak separatyści mieli by rakiety
    zdolne do zestrzelenia samolotu pasażerskiego to by go nie zestrzelili. Sam pojazd z
    rakietami to tylko cyngiel. Musi dostać informacje z całej infrastruktury
    namierzającej i oświetlającej cel. Separatyści takiego systemu raczej nie mają. Ma go
    za to Ukraina a do Rosji za daleko żeby jedna wyrzutnia zadziałała. Na razie nie
    jestem w stanie wyciągnąć żadnych wniosków z informacji jakie dają w tv.

  • 2. Data: 2014-07-17 20:46:17
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-07-17 19:55, k...@g...com pisze:
> [...]
    jestem w stanie wyciągnąć żadnych wniosków z informacji jakie dają w tv.

    Same kłamstwa. Jak Agent Frog.

  • 3. Data: 2014-07-17 21:18:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 10:55:44 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    wążne bo? premię dostaniesz?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-07-17 21:23:46
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 17 lipca 2014 21:18:43 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 10:55:44 -0700 osobnik zwany kogutek444
    >
    > napisał:
    >

    > wążne bo? premię dostaniesz?
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Ważne bo chuju złamany zginęło ponad 300 osób.

  • 5. Data: 2014-07-17 21:27:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 12:23:46 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Ważne bo chuju złamany zginęło ponad 300 osób.

    na drodze?

    do tego same kłamstwa proagujesz: "TELAR superstructure is a turret
    containing the fire control radar at the front and a launcher with four
    ready-to-fire missiles on top. Each TELAR is operated by a crew of four
    and is equipped with CBRN protection. The radar fitted to each TELAR,
    referred to as the 'Fire Dome' by NATO, is a monopulse type radar and can
    begin tracking at the missile's maximum range (32 km/20 mi) and can track
    aircraft flying at between 15 m and 22,000 m (50 to 72,000 ft) altitudes"

    czyli bateria może taki cel zestrzelić samodzielnie. A teraz spadaj

  • 6. Data: 2014-07-17 21:52:16
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 17 lipca 2014 21:27:54 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Bateria może złamasie zestrzelić ale pojedynczy pojazd uzbrojony w rakiety to nie
    bateria i nie może zestrzelić. Tak powiedział generał. Z trudem im takie informacje
    przez gardło przechodzą, bo na razie pomimo że wiadomo kto i skąd strzelał nie chcą
    tego ujawnić. Bandyci bez względu na to kim są nie strzelali Katiuszami.

  • 7. Data: 2014-07-17 21:55:34
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    spierdalaj

  • 8. Data: 2014-07-17 21:57:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello depros,

    > Same kłamstwa. Jak Agent Frog.

    Delikatnie powiedziane. Akcja dzieje się tuż przy granicy z Rosją.
    Samolot przeleciał bezpiecznie przez prawie całą Ukrainę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2014-07-17 21:58:52
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 17 Jul 2014 20:46:17 +0200, depros <d...@g...com> wrote:

> [...]
    jestem w stanie wyciągnąć żadnych wniosków z informacji jakie dają w tv.

    Rozumiem ze na grupie s\"samochody" bo wyrzutnia jest na samochodzie?

    A.L.

  • 10. Data: 2014-07-17 22:11:38
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 17 lipca 2014 21:57:11 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Delikatnie powiedziane. Akcja dzieje siďż˝ tuďż˝ przy granicy z Rosjďż˝.
    >
    > Samolot przelecia� bezpiecznie przez prawie ca�� Ukrain�.
    >

    > --
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    >
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Rosja nic nie zyskuje na zestrzeleniu samolotu pasażerskiego nad Ukrainą. Z
    informacji wynika że separatyści nie mają czym tego zrobić i też nic nie zyskują a
    tylko tracą. Kolejna nie potwierdzona informacja. Pilot innego samolotu pasażerskiego
    twierdzi że widział że samolot został zestrzelony przez ukraiński samolot myśliwski.