    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NURD
    Date: Wed, 15 May 2019 12:08:27 -0500
    <5cd67160$0$505$65785112@news.neostrada.pl> <qbboh4$ke2$1@dont-email.me>
    <5cd9b225$0$533$65785112@news.neostrada.pl> <qbd6o6$32e$1@dont-email.me>
    <5cda3edf$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <qbfkiv$cai$1@dont-email.me>
    <5cdb9377$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbgvsn$3v6$1@dont-email.me> <5cdc2f59$0$540$65785112@news.neostrada.pl>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message
    news:5cdc2f59$0$540$65785112@news.neostrada.pl...

    > A raczej o braku tego uprzywilejowania w praktyce.

    A ten swoje... Nie ma to znaczenia. Skupiasz się na bardzo
    specyficznych detalach i to Cię rozprasza - nie potrafisz
    ogarnąć abstrakcyjnego zagadnienia tu omawianego.

    > NIe kombinuj tylko napisz, co jest dziwnego w tym, że pieszy na czerownym
    > świetle nie ma pierwszeństwa na przejściu? Myślałem, że to ogólnoświatowa
    > tendencja, a tu się okazuje, że przejście ze światłami to ponoć nie
    > przejście.

    Napisałem już wczoraj, nie planuję się powtarzać.
    Dałem Ci szansę, jeszcze jedną szansę - nie skorzystałeś - Twój problem.

    > Przejście dla pieszych to nie jest pojęcie abstrakcyjne, tylko dość dobrze
    > i konkretnie opisane w prawodastwie.

    W momencie gdy nie dyskutujemy konkretnego przejścia
    w Pcimiu Górnym to dyskutujemy pojęcie *abstrakcyjne*.
    Zerknij do słownika jeśli nie rozumiesz znaczeń używanych słów.

    > Może zrób listę osób uważających, że światła znikają przejście. Zobaczymy
    > jaka was większosć.

    O racji nie decyduje się głosowaniem.

    a,60y,327.06h,89.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1snoouHNSExdc
    MT4ohKca0Bg!2e0!7i13312!8i6656

    > No chyba nie pozostaje mi przyznać ci racji, że twojej koncepcji
    > "nieprzejścia" nie rozumiem i raczej już nie zrozumiem.

    I tak to możemy podsumować.

    > I na wzajem;)

    I szafa gra i bucy.