-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: NURD
Date: Sat, 25 May 2019 10:29:46 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 12
Message-ID: <qcauds$svj$1@news.icm.edu.pl>
References: <e...@g...com>
<5cd86a59$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5cd8f6bd$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<1cqtq6mp529x0$.v23682bfrtya.dlg@40tude.net>
<5cd91962$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<5cd9aca1$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <qbd7ao$585$1@dont-email.me>
<5cda4142$0$542$65785112@news.neostrada.pl> <qbdsg5$ull$2@dont-email.me>
<5cdae160$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<5cdae6c5$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<5cdaeccb$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<qbjmva$f5q$1@dont-email.me>
<5cdd8aef$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<qbmjvt$cd9$1@dont-email.me> <5cdefeff$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<qbnfrb$emn$1@news.icm.edu.pl>
<5cdfa6f0$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<qbofdt$53k$1@news.icm.edu.pl>
<5cdfc241$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <qc63c2$217$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1558772988 29683 78.10.177.126 (25 May 2019 08:29:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 May 2019 08:29:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
In-Reply-To: <qc63c2$217$1@dont-email.me>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2657251
[ ukryj nagłówki ]On 2019-05-23 14:23, SW3 wrote:
> W dniu 2019-05-18 o 10:28, Shrek pisze:
>> Na szczęście jak już napisałeś nie masz inicjatywy ustawodawczej;) Choć
> Chyba znów mylisz rozmówców.
>
>> w sumie zakładając, że grupa jest reprezentatywna do społeczeństwa, to
>> mógłbyś się postarać o 100k podpisów;)
> Ale pod czym? Bezwzględne pierwszeństwo dla samochodów znacząco
> utrudniłoby przekraczanie jezdni na wielu przejściach (choć może
> bezpieczeństwo by wzrosło). Tak jak jest obecnie, jest +- optymalnie.
>
Nie boisz się, że kiedyś nie zauważysz przejścia i pieszego na nim?
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław