  • Data: 2017-04-22 14:22:22
    Temat: Re: Na patologię najlepsza jest kamerka :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Leń.

    Ty jesteś leń. Piszesz cały czas nie na temat i ad personum.

    > Błysnąłbyś definicją

    Gdzie?

    > A w Gruzji ty w ogóle był?

    Był.

    > Tam jest np. taka zasada (taktak, tam wciąż się jeździ na zasady a nie
    > na przepisy) że jak od 6 do 18 wjedziesz w krowę to ty jesteś winny a
    > jak od 18 do 6 to właściciel krowy winny. Masz merytorykę :)

    No i jak to ma się do tego, że zreformowano z dobrym skutkiem policję?

    EOT, bo jednak nie jesteś w stanie pojąć, że niewystawienie mi mandatu
    za niemanie świateł czy puszczenie przez ciągłą nijak bezpieczeństwa nie
    pogorszyło a i policjant nie naruszył ustawy o policji tym działaniem.
    Jak dyskutować z komś, kto państwo z definicji traktuje wyłącznie jako
    aparat represji własnych obywateli i nie dopuszcza do siebie myśli, ze
    można inaczej?

    Shrek