  • 1. Data: 2017-04-21 17:18:04
    Temat: Na patologię najlepsza jest kamerka :-)
    Od: p...@g...com

    http://www.tvn24.pl/policjantka-skazana-za-skladanie
    -falszywych-zeznan,733714,s.html

  • 2. Data: 2017-04-21 18:15:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jakie oburzenie wsrod policjantow. Oni za dobrze maja. Taki francuski policjant ma
    ostatnio co robic. Przede wszystkim stara sie przezyc i niepotrzebnie nie prowokuje
    zbednych zdarzen. Naszym sie caly czas wydaje ze sa wladza a sa strozami. Swieza
    informacja. Ustawili z samochodow blokade i trzech zostalo rannych bo ten co go
    chciel zatrzymac przywalil w blokade. Wychodzi ze w blokujacym samochodzie siedzieli.

  • 3. Data: 2017-04-21 18:26:49
    Temat: Re: Na patologię najlepsza jest kamerka :-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.04.2017 o 17:18, p...@g...com pisze:
    > http://www.tvn24.pl/policjantka-skazana-za-skladanie
    -falszywych-zeznan,733714,s.html

    Patologia to broniące jej środowisko.

    Shrek

  • 4. Data: 2017-04-21 18:40:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
    >http://www.tvn24.pl/policjantka-skazana-za-skladani
    e-falszywych-zeznan,733714,s.html

    I zobacz - sad z wlasnej inicjatywy skierowal do prokuratury
    I akta nie zaginely, i dowody nie zniknely ... ciekawe - uczciwy sad,
    czy mu policjanci podpadli, czy poszkodowana ma dobre uklady :-)

    J.

  • 5. Data: 2017-04-21 19:15:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-21 o 17:18, p...@g...com pisze:

    > http://www.tvn24.pl/policjantka-skazana-za-skladanie
    -falszywych-zeznan,733714,s.html

    "Usłyszała wyrok sześciu miesięcy więzienia w zawieszeniu i trzech lat
    zakazu wykonywania zawodu."

    To można być policjantem po wyroku sądowym ?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-04-21 19:22:51
    Od: p...@g...com

    Patologia to fakt że policjantka Marta cisnela na mandat nawet kiedy nie było podstaw
    ... To że środowisko policjantów ja popiera to smutne ale nie jest karalne jak np 11
    borowików którzy słyszeli sygnały dźwiękowe :-) zdolność pozbywania się czarnych
    owiec z organizacji świadczy o jej sile w przeciwnym wypadku straty dla mogą być
    większe ... jak jej przełożony wiedział co jest grane było przesunąć za biurko,
    schować do szafy cokolwiek ;-) teraz nieuniknione są pytania: czy tylko ona tak
    pogrywa ? Młoda babka więc pewnie z kogoś brała przykład czyli trzeba przyjrzeć się
    partnerowi i kolegom z wydziału ;-)

  • 7. Data: 2017-04-21 19:49:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Patologia to fakt że policjantka Marta cisnela na mandat nawet kiedy
    >nie było podstaw ...

    No wiesz, moze sie zapatrzyla w telefon tak, ze o malo nie rozbila
    radiowozu, to jej sie wydawalo ze byly :-)

    >jak jej przełożony wiedział co jest grane było przesunąć za biurko,
    >schować do szafy cokolwiek ;-)

    Moze nie wiedzial - sprawa jakich wiele, policjant proponuje mandat,
    kierowca nie przyjmuje, wiec sie wysyla wniosek do sadu.
    Nawet nie ma co przelozonego informowac, dopiero o terminie rozprawy.

    A jak baba uparta, to sobie narobila.

    Ewentualnie ... wcale nie byla uparta, ale nowy komendant zakazal
    pouczen i kontroluje sluzbowe kapowniki, i op premii lecii za
    nierozliczone sprawy :-)

    >teraz nieuniknione są pytania: czy tylko ona tak pogrywa ?
    >Młoda babka więc pewnie z kogoś brała przykład czyli trzeba przyjrzeć
    >się partnerowi i kolegom z wydziału ;-)

    Koledzy moze madrzejsi - w sadzie zeznaja, ze nic nie pamietaja, bo to
    pol roku temu bylo, ale w kapowniku maja zapisane to, co we wniosku
    :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-04-21 19:52:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    -falszywych-zeznan,733714,s.html

    >"Usłyszała wyrok sześciu miesięcy więzienia w zawieszeniu i trzech
    >lat zakazu wykonywania zawodu."

    >To można być policjantem po wyroku sądowym ?

    Chyba nie ... ale to to przeszkadza sadowi poleciec z automatu ?

    Zreszta malo to takich nonsensow ?

    Kierowanie po pijaku - 10 pkt.
    A przeciez zakaz prowadzenia obligatoryjny do tego, minimum pol roku.

    J.

  • 9. Data: 2017-04-22 09:59:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 21 Apr 2017 10:22:51 -0700 (PDT),
    p...@g...com wrote:
    > ale nie jest karalne jak np 11 borowików którzy słyszeli sygnały
    dźwiękowe :-)

    A tą są oficjalne ich zeznania (na papierze, na którym jest napisane
    takie pouczenie o konsekwencji fałszywych zeznanń) w których zgodnie
    twierdzą, że słyszeli?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2017-04-22 10:29:24
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Swieza informacja. Ustawili z samochodow blokade i trzech zostalo rannych bo ten
    co go chciel zatrzymac przywalil w blokade. Wychodzi ze w blokujacym samochodzie
    siedzieli.

    to akurat świadczy o tym, jakie mają duże braki kadrowe i ssanie na
    jakichkolwiek pracowników.