    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na początku zegarki elektroniczne były drogie
    Date: Sat, 26 Aug 2017 16:41:49 +0200

    W dniu 26.08.2017 o 13:44, s...@g...com pisze:

    > No 30 lat temu to melexy byly i polska byla przodownikiem w ich produkcji. I to
    nie jest info fałszywe :)

    No wiem. Ale i 30 lat temu dałoby się robić elektryki (gdyby nie
    baterie). Różnica jest taka, że trzydziści lat temu wszyscy obśmialiby
    to "a na chuj mnie samochód, który trzeba ładować 30 minut co 200km,
    przy czym ładowarki są co 400km". Teraz mają po prostu lepszy marketing
    w stylu "pokaż że cię stać - kup gówno w cenie trufli, sąsiedzi wyskoczą
    z kapci z zazdrości, bądź hipsterem laski na to lecą a ty awansujesz w
    pracy";)

    Jedyna różnica w stosunku do 30 lat wstecz nie dokonała się w
    technologii a w umysłach. Technicznie elektryki są prostsze od spalinek
    (gdyby nie akumulatory). Ogólnie jakiekolwiek rozpatrywanie elektryków z
    gwiazdką "gdyby nie akumulatory" to jak zdanie wiesława "Gdybyśmy mieli
    blachy, to byśmy produkowali konserwy. Ale nie mamy mięsa":P

    > Ciekawe kiedy tesle zaczna miec problemu takie jak niektóre laptopy czy komórki -
    gwałtowne spalanie...

    Po pierwszym przypadku:P

    Shrek