  • Data: 2014-01-06 17:52:55
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: Megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-06 17:39, J.F. pisze:

    > Chyba sporo przesadzona.

    > No, ale tez przez ostatnie 10 lat zginelo z 50 tys, a sporo trafilo
    > tez na renty.
    >
    > J.

    Oczywiście. Przez ostatnie 15 miesięcy zmarło 8 dzieci we wieku
    2-4 lat, które poznalem podczas pobytu mojego syna na oddziałach
    onkologicznych w Polsce. Dzisiaj na Szpitalej w Poznaniu na OIOM
    mały Aleks jest w stanie krytycznym.

    Mnie chodzi bardziej o to, że wypadki drogowe nie są największą
    przyczyną zgonów ani przyczyną generującą koszty dla budzetu.

    Ale te miliony ludzi, które wyjechały to jest najpoważniejszy problem.
    Ale to raczej na pl.soc.polityka