    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 6 Jan 2014 18:11:43 +0100

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 15:36:43 +0100, mk4 napisał(a):
    > Nie zaliczam sie do klubu ale po tych wszystkich watkach, postach i
    > przemysleniach napisze tak.
    > Nie jest istotna surowosc kary a tylko jej upierdliwosc.
    >
    > Kary powinny sie dosc mocno stopniowac za recydywe. Na poczatek niech
    > bedzie zakaz prowadzeni apojazdow na miesiac i kara pieniezna.

    Ale to wiecej bedzie jezdzilo na bance, bo upierdliwosc mala :-)

    > Pozniej dwa tygodnie bezwzglednego aresztu plus kara poprzednia. Dalej

    To juz dwa razy mozna byc zlapanym.

    > np. dwa miesiace, pozniej rok i dwa lata. Kara dwa lata maksymalna -
    > czyli jak kolejny raz to na dwa lata i tak do skutku.

    No ale teraz masz podobnie - za pierwszym razem grzywna i zawiasy,
    wiec pewnosc ze za drugim razem bedzie odsiadka, dluga ... i nie
    odstrasza.

    Jak male kary to wykrywalnosc musi byc duza.

    > No i kluczwy pynkt wykrywalnosc. Matematycy i spece od modeli pewnie to
    > policza ale wg mnie wsiadajac za kolko powinno byc prawdopodobienstwo w
    > granicach 0.2-0.5, ze zostaniemy namierzeni. To jest klucz -
    > wykrywalnosc. Wtedy to bedzie prawdziwy bat.

    I zatrzymanie samochodu na okres kary ?

    > Ale zeby tak sie stalo trzeba wprowadzic calkowita inwigilacje
    > spoleczenstwa. Metod jest kilka (wiekszosc niedostepna jeszcze):
    > + wszczepione chipy, ktore monitoruja organizm, polozenie, itp. - w
    > szczegolnosci wygrywaja jak sie ktos porusza za szybko

    Obroza z gps i alkomatem :-)

    Samochody z alkomatem, meldujace od razu policji ?

    J.