  • Data: 2014-01-07 13:15:34
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Jan 2014, Budzik wrote:

    > Nie widziałem, aby ktoś proponował konfiskatę pojazdu,
    > który nie był własnością prowadzącego.

    Spróbuj zajrzeć w okolice postów, w których zbijałem argument
    jakoby miało to być "niekonstytucyjne".
    Daleki jestem od popierania takiej sankcji, ale jeśliby ona
    miała być "niekonstytucyjna", to całkiem spory kawałek KK wymaga
    przeróbki.
    Tam jest kilka zapisów o przepadku "rownież jeśliby nie
    stanowiły własności sprawcy".

    pzdr, Gotfryd