  • Data: 2014-01-16 16:22:24
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Lizing to cudze auto używane jak swoje. Jest dwóch ludzików. Oboje
    > używają auta jak swojego, ale jednemu zabiorą a drugiemu nie. I to
    > auto nie jest złem jak np trefny towar tylko normalna użytkowa rzecz,
    > która notabene z reguły jest dobytkiem całej rodziny czyli ewentualny
    > zabór zubaża drastycznie rodzinę.

    Ja wiem co to jest leasing.
    Pytam, w czym widzisz problem?

    co do zubażania rodziny - mandat czy inna kara finansowa nałożona przez sąd
    równiez zubaża.

    > Popierdoliło ?

    Oj, bardzo przepraszam, usenet pomylił ci się z niedzielnym obiadem, że się
    tym tonem wypowiadasz?

    > Chodzi o zabezpieczenie niewinnych.

    Tak, chodzi o zabezpieczenie niewinnych poprzez kare finansową mającą
    aspekt zarówno wychowawczy, prewencyjny jak i być może uniemożliwiający
    korzystanie z samochodu.

    > Tak, jeździłby samochodem za 3 tysiące złotych.

    Skoro byłoby go tylko na taki stać to niech takim jeździ.
    Ale tak jak powtarzam - mamy sąd.
    Jeżeli gość jedzie i ma 2.x%%, płaci wysoka karę po czym wsiada i ponownei
    jedzie nawalony jak bela to własnie dla takich są wiezienia (lub inne
    środki dozoru).
    Widocznie trzeba odizolować od normalnego spoleczenstwa.

    > Już pisałem. Żeby można było kogoś ukarać majątkowo to absolutnym
    > minimum jest by ten majątek działał na rzecz poprawy a Ty postulujesz
    > jakieś kary dla samego karania czyli zasadniczo zemstę.

    Uwazasz, ze taka kara nie ma aspektu wychowawczo-prewencyjnego?

    > Wlazł głupek na słupek i ...
    >
    > Pasuje ?

    Ja nie wiem czy ci pasuje.
    Znowu natomiast mam wrażenie że zszedłeś na poziom rozmowy z kimś innym.