  • Data: 2021-09-24 01:11:14
    Temat: Re: "Najbardziej imponujący kod, jaki widziałem"
    Od: Bischoop <B...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-07-31, Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

    > To jeśli chodzi o assembler to w latach dziewięćdziesiątych powstał program
    > muzyczny typu tracker o nazwie DigiBooster. Był to najbardziej zaawansowany
    > tracker na Amigę, a było ich wtedy wiele. Napisany przez dwóch braci z
    > Wrocławia. Kawał dobrego softu, np. Amiga hardwarowo miała 4 kanały
    > dżwiękowe, a DigiBooster pozwalał pracować na 128 kanałach, co było
    > ewenementem w tego typu sofcie.
    >
    > Obecnie odkupiony i przepisany już na C.
    >
    > http://www.digibooster.de/en/gallery.php
    >

    > ps. fajne było to, że zgłaszałem chłopakom od DigiBoostera błędy i sugestie
> [...]

    stare maszynki fajne byly. Teraz tak przypomnialem sobie te dema jakie
    mozna bylo pozapuszczac. Grafa nie powalala ale dzwieki robily zajebisty
    klimat.
    U mnie nie Amiga ale Atari ST hulalo.
    Czasy super, bajtki PCWorldy i tak jak piszesz, cokolwiek wyslac to
    Poczta Polska, czasy przed internetowe :-)

    --
    Thank You
    Bischoop