    From: "Tytus" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Najdramatyczniejszy moment sezonu
    Date: Sat, 2 Jan 2010 22:28:55 +0100

    Siemka
    *** "Piotr May"
    Wiesz ile motocykli mialem ? Jezdze motocyklami 19 lat - domysl sie.

    Jakie to ma znaczenie???

    *** Tak. Same wraki kupuje i nie mam pojecia do czego sluzy motocykl.
    Kurwa, tutaj widze bez zmian, sami mędrcy ...
    Ale ze Ty Tytusie do nich dolaczyles..., dziwne.

    A dla mnie jest dziwne ze w topowym moto Yamy pada silnik po 50 kkm.
    Szczerze mowiac jesli nie wystapila tam jakas wada fabryczna to wydaje sie
    wrecz niemozliwe. No chyba ze dobral sie do niega jakis domorosly tuner -
    taki pan henio ze srubstakiem. Albo moto bylo krecone i ma 150 kkm.
    Jesli byla by to norma to byloby o tym glosno jak n.p. o panewkach w
    zygzaku, a nie jest.
    Stad moje podejrzenie ze zakatowales.
    Czy cos w moim rozumowaniu jest nie tak ???

    --
    Tytus
    żółta motorynka