  • 1. Data: 2012-01-02 16:58:03
    Temat: Najgorsze crashtesty
    Od: to <t...@i...pl>

    Fajna kompilacja:
    http://www.youtube.com/watch?v=vGY7z9ezTTg

    Większość z tych modeli to ulubione pojazdy PMS-owiczów (te mniejsze,
    najgorsze -- ich żon). ;)

  • 2. Data: 2012-01-02 18:00:43
    Temat: Re: Najgorsze crashtesty
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    bardziej kształcący byłby mix

    najgorszych i najlepszych crashów
    ale uwaga: samochodów z tego samego rocznika i półki cenowej/klasy.

    masz?

  • 3. Data: 2012-01-02 18:19:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin nazgul

    http://www.euroncap.com :)

  • 4. Data: 2012-01-02 18:22:56
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/02/2012 04:58 PM, to wrote:
    > Fajna kompilacja:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vGY7z9ezTTg
    >
    > Większość z tych modeli to ulubione pojazdy PMS-owiczów (te mniejsze,
    > najgorsze -- ich żon). ;)

    Coś mi tu nie pasuje. Przy jakich prędkościach były te krasztesty?

  • 5. Data: 2012-01-02 18:25:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin m...@i...pl

    > Coś mi tu nie pasuje. Przy jakich prędkościach były te krasztesty?

    Wyglądają na wzięte z euroncap, więc pewnie przy takich samych.

  • 6. Data: 2012-01-02 18:43:57
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > http://www.euroncap.com :)

    czyli nie masz ;-(

  • 7. Data: 2012-01-02 18:49:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin nazgul

    > czyli nie masz ;-(

    Nie umiesz skorzystać z tej strony?

  • 8. Data: 2012-01-02 21:29:52
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    to wrote:

    > Fajna kompilacja:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vGY7z9ezTTg
    >
    > Większość z tych modeli to ulubione pojazdy PMS-owiczów (te mniejsze,
    > najgorsze -- ich żon). ;)

    A widziales co sie dzieje z pieszymi przy uderzeniu w mur z predkoscia
    45km/h?!?!
    Dlatego nie chodze pieszo! W ogóle!

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2012-01-02 22:28:32
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Nie umiesz skorzystać z tej strony?

    nie umiem

    albo ona nie potrafi tego co napisałem, że chcę.

    powtórzę dla mniej bystrych:
    dane wejściowe: rok, klasa, cena (lub jakiś parametr to wiążący)
    dane wyjściowe: gwiazdki/procenty dla odpowiednich samochodów.

    a mamy od dupy strony:
    samochód->gwiazdki-> samochody z takimi samymi gwiazdkami.

  • 10. Data: 2012-01-02 22:29:42
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > A widziales co sie dzieje z pieszymi przy uderzeniu w mur z predkoscia
    > 45km/h?!?!
    > Dlatego nie chodze pieszo! W ogóle!

    nie popadaj w paranoję
    tak szybko to nie chodzisz.