  • 11. Data: 2014-08-14 23:14:20
    Temat: Re: Najszybszy pendrive 256 GB
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 14 Aug 2014 18:15:37 +0200, zil0g napisał(a):

    > *amperomierz* wdusil[a] knefle:

    > W win 7 i 8 mozna ustawic wielkosc pliku hiberfil.sys od 50% pamieci RAM.

    I niby mniejszej się nie da? O'rly?

    [ Jeśli uważasz, że wszyscy są przeciwko tobie, to jest to zdrowy ]
    [ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni są w zmowie. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 12. Data: 2014-08-15 00:44:50
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Przemysław Ryk* wdusil[a] knefle:

    >I niby mniejszej się nie da? O'rly?

    Jak ustawisz i sie uruchomi to daj znac :)

  • 13. Data: 2014-08-15 14:10:43
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Jak ustawisz i sie uruchomi to daj znac :)

    Nie mam swapa pod zadnym z Windowsow i uruchamia sie, i dziala.
    Ale to chyba nie dziwne?

  • 14. Data: 2014-08-15 14:19:01
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Chce zakupic pendrive-a 256 GB bo obecny jest za maly (64GB).
    > Interesuja mnie tylko te z najwyzszej polki, a co do transferu to
    > interesuje mnie zapis losowy (np. 4kB).
    > Kandydaci to:
    > - Patriot Supersonic Magnum 256
    > - Toshiba TransMemory Pro (128 tez wchodzi w gre)
    > - SanDisk Extreme PRO (jest tylko do 128, wiec j/w)

    A cos z Mach Xtreme?
    Niedrogie i szybkie, ale uzywam glownie do duzych plikow -
    - nie wiem czy z 4k maja jakis problem:

    Tylko 64GB, drozsze, SLC NAND:
    MXUB3SESU-64G
    MXUB3SES-64G

    Wieksze, ale tansze (MLC NAND):
    MXUB3MFX-128G
    Max. Read Performance Up to 130MB/s*
    Max. Write Performance Up to 90MB/s*

    MXUB3MFX-256G
    Max. Read Performance Up to 300MB/s*
    Max. Write Performance Up to 185MB/s*

    MXUB3MLX-128G [BLUE] / MXUB3MLXY-128G [GREY]
    Max. Read Performance Up to 220MB/s*
    Max. Write Performance Up to 140MB/s*

  • 15. Data: 2014-08-15 19:01:57
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *jakson* wdusil[a] knefle:

    >Nie mam swapa pod zadnym z Windowsow i uruchamia sie, i dziala.
    >Ale to chyba nie dziwne?

    No ale swap to nie hiberna :)

  • 16. Data: 2014-08-15 19:33:33
    Od: amperomierz <v...@p...onet-in-pl>

    > MXUB3MFX-256G Max. Read Performance Up to 300MB/s*
    > Max. Write Performance Up to 185MB/s*

    Juz kupilem Corsaira (patrz post wyzej), i chociaz moj ma chyba 400/245
    MB/s to i tak radze nikomu nie wierzyc w te bajki, bo zapis z predkoscia
    180 MB to fikcja. Moze i na pocatku tyle osiagniesz, ale potem chip i/lub
    pamieci sie grzeja, bufor sie zapelnia i spowalnia do (w przypadku PAtriot
    Magnum 64GB) do 60-80 MB/s. Odczyt moze i owszem, jest mozliwy z taka
    predkoscia, ale zapis nigdy i ostrzegam kazdego, kto juz przelicza
    predkosc zapisu na czas potrzebny :) (mowa o sekwencyjnym, 1 duzy plik).

    Kierowalem sie IOPS-ami przy wyborze, jak i benchmarkami, a w zasadzie
    screenshotami z CrystalDiskMarka, gdzie Corsair wypadal dobrze prze 4k
    SEQ na tle innych.

    Sklep wybralem dupny, ale nie omieszkam zostawic info tutaj dla potomnych.

    BTW,
    Te grupy dyskusyjne sa takie puste teraz. Czyzby wszyscy poszli na grupy
    google, bo na tych news.eternal-september.org i nntp.aioe.org prawie ze
    postow nie ma. Poleccie jakis dobry serwer zyjacy w miare dobrze (ilosc
    postow na grupach).

    --
    amperomierz

  • 17. Data: 2014-08-16 03:34:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 15 Aug 2014 17:33:33 +0000 (UTC), amperomierz napisał(a):

    (ciach...)
> [...]
    > google, bo na tych news.eternal-september.org i nntp.aioe.org prawie ze
    > postow nie ma. Poleccie jakis dobry serwer zyjacy w miare dobrze (ilosc

    Z serwerami usenetu jest źle, a będzie jeszcze gorzej niestety. W miarę
    świeża lista jest na http://news.chmurka.net/lista.php

    [ Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego ]
    [ (pl.pregierz) ]

  • 18. Data: 2014-08-16 03:34:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 15 Aug 2014 00:44:50 +0200, zil0g napisał(a):

    > *Przemysław Ryk* wdusil[a] knefle:

    > Jak ustawisz i sie uruchomi to daj znac :)

    Oż sorry - my fault. Ze swapem się pierdyknąłem. :)

    [ Starzec i pijany są po dwakroć jak dzieci. (Platon) ]

  • 19. Data: 2014-08-16 18:18:34
    Od: s...@g...com

    > juz o hibernacji, ktora jak wiadomo potrzebuje tyle miejsca co masz ram-u.

    uzyj latki tux-on-ice (czy jak sie toto tam pisze) i skonfiguruj sobie go tak by
    mniej ramu na hibernacje zzeralo.

  • 20. Data: 2014-08-16 19:06:30
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Przemysław Ryk* wdusil[a] knefle:

    >Oż sorry - my fault. Ze swapem się pierdyknąłem. :)

    No ja tez bo o linuxie mowa :)