    Date: Fri, 23 Jul 2010 13:02:33 +0200
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Napięcie zasilania UL1200 i UL1621

    W dniu 2010-07-23 12:15, Andgro pisze:

    > ogólniakowych lat, kiedy sobie zrobiłem amplituner stereo (bo na
    > "sklepowy" nie było szans)

    No cóż... Ja składam w celach czysto rekreacyjnych (gdyż z zakupem na
    Allegro nie ma dzisiaj problemów) chociaż oczywiście mam nadzieję, iż
    efekt końcowy będzie posiadał wartość użytkową. ;)

    > z torem zawierającym z trudem kupione GFE105, UL1042, 1200, 1621,

    Hmm... Mogę zapytać po co w jednym układzie GFE105 i UL1042? GFE to
    głowica, UL1042 to mieszacz pełniący głównie funkcję głowicy UKF w
    rozmaitych urządzeniach. Druga przemiana częstotliwości???

    > odpowiednikiem UL1200, to z dużym prawdopodobieństwem można przyjąć,
    > ze ma lepsze właściwości w tym szersze pasmo. A więc jest też
    > bardziej podatny na wzbudzenia, i tu bym szukał przyczyny. Trzeba
    > dobrze zaprojektować płytkę przede wszystkim, ze wszelkimi zasadami
    > sztuki i uwzględnieniem budowy wewnętrznej UL1200.

    Faktycznie - płytka z tego projektu z MT specjalnie wyrafinowana nie
    jest. Zrobiona w ten sposób, żeby dało się ją namalować pędzelkiem na
    laminacie. Ja zresztą wykonałem ją za pomocą markera wprowadzając tylko
    niewielkie zmiany (większe pole masy, zasilacz przeniesiony na inną płytkę).
    Spróbuję kiedyś wytrawić płytkę innego projektu na UL1200 z RE, tam
    rozkład ścieżek wygląda bardziej profesjonalnie i "radiowo". Spróbuję
    jak tam się będzie zachowywał uA3089PC.

    > I bardzo ostrożnie z podstawkami, szczególnie w przypadku UL1200.

    UL1200 jest wlutowany bezpośrednio w płytkę. Nie chciałem stosować
    podstawek w części w.cz. W podstawce siedzi tylko UL1261.