  • Data: 2013-07-16 11:53:48
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-16 11:40, AZ pisze:
    > A skad Ty wiesz gdzie ja poszedlem i czy jest to profesjonalny zaklad?

    Przecież napisałeś Zakład Naprawy Chłodnic. To co to jest?

    > Bajki o naprezeniu na spawie wielkosci 10mm^2 to mozesz sobie dzieciom
    > opowiadac.

    Pojęcia nie masz powtarzam jeszcze raz.

    > Tyle, ze ten co zrobi to za 30 zrobi to samo co ten za 100.

    Możliwe. Nie mówię że nie.

    > Roznica bedzie
    > taka, ze ten co wzial 30 to wzial tyle ile kosztowala go robota i zeby
    > uczciwie zarobil, a drugi wezmie 100 bo mysli, ze na naiwnego trafil.

    Ty, paliwo kupujesz na stacji za 5,60 czy oszczędności od TIRmenów za 3,50?
    (Tu oczywiście nie chodzi o to kto sprzedaje, tylko gdzie jest uczciwa
    cena.)

    > Tak, tak...

    j.w. o Twoim pojęciu :)

    --