  • Data: 2013-07-17 11:28:11
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Szkoda. Bo absurdalne wzrosty wysokości podatków wynikają również ze
    > wzrostu szarej strefy.

    RoManie drogi, alez mylisz skutek z przyczyna. To wlasnie z wysokosci
    podatkow wynika wzrost szarej strefy, a nie odwrotnie. Liczba osob,
    ktore kombinowalyby w obliczu niskich podatkow i grozby kary ogranicza
    sie do tych, co lubia sporty ekstremalne, nikt normalny by sie w to nie
    bawil. O krzywej Laffera slyszal?

    > Ktoś państwo utrzymać musi - ten pan, tamten
    > pan...

    Panstwo zatrudnia 700000 urzednikow, ktorzy nie tylko niczego nie
    produkuja, ale w dowod wdziecznosci utrudniaja, zapewne takze Tobie,
    zycie. Sam ZUS zatrudnia cos kolo 40000 ludzi. Wiecej niz Microsoft.
    Ilu tak naprawde potrzeba urzednikow do sprawnego funkcjonowania
    panstwa? Na poczatku lat '90 bylo ich ok. 150000 i jaki mielismy wzrost
    gospodarczy!

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa