    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Naprawa chlodnicy
    Date: Tue, 6 Aug 2013 11:23:30 +0000 (UTC)
    <ks34dr$fhs$1@mx1.internetia.pl> <ks36s8$4gm$1@news.vectranet.pl>
    <ks375e$rbj$16@node2.news.atman.pl> <ks38ql$50g$1@news.vectranet.pl>
    <ks38vq$rbj$18@node2.news.atman.pl> <kta8ro$egb$1@dont-email.me>
    <kta9nj$tjo$5@node1.news.atman.pl>
    <51fb4362$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktfjp1$ean$1@node1.news.atman.pl>
    <51fb59cf$0$1453$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktfmci$ean$3@node1.news.atman.pl>
    <51fb76d3$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktftdh$ean$4@node1.news.atman.pl>
    <51fd7b41$0$1470$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktnkhq$kq6$1@node1.news.atman.pl>
    <52001299$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktqaqv$u75$2@node2.news.atman.pl>
    <5200bcd5$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktqfa1$u75$7@node2.news.atman.pl>
    <5200c6ae$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktqhks$61o$2@node2.news.atman.pl>
    <5200cfa1$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2013-08-06, uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

    > Nie rozumiem "do czego lub do kogo pijesz"?

    > Wskaż mi jeszcze, w którym miejscu coś takioego napisałem.

    > Do czego pijesz?
    > Możesz jaśniej?

    > Masz jakiś problem, że ja prowadzę DG?

    > Tak, tak, to ja napisałem "... troche chce mnie wydymac".

    To jeszcze raz:

    #v+
    Głupie społeczeństwo kupowało najgorsze gówno na bazarach, najpier u
    cwaniaków niepłacących podatków i sprzedających najgorszy badziew
    szmuglowany przez granicę, później u Rosjan, a następnie Chińczyków i
    Wietnamczyków. W ten sposób rozkładali polskie przedsiębiorstwa.
    Nauczyli się w ten sposób okradać państwo i samych siebie i narzekają na
    tych, którzy chcą pracować i zarabiać legalnie płacąc podatki. Nie zdają
    sobie sprawy, że obecna sytuacja w Polsce to własnie ich zasługa wedle
    powiedzenia "głupiś, boś biedny, biednyś boś głupi". Nie stać cię na
    naprawę chłodnicy, płacąc normalne pieniądze tylko dlatego, że samemu
    okradałeś i doprowadziłeś do takiej sytuacji, że przedsiębiorcy muszą
    okradać państwo, siebie samych i ciebie.
    #v-

    --
    Artur
    ZZR 1200