  • Data: 2018-06-10 18:34:31
    Temat: Re: Nasi posłowie znowu przeszarżowali
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-10 o 17:56, Trybun pisze:
> [...]
    -euro-problem-stanowi-emisja-rakotworczych-zwiazkow-
    6260554258933889a

    > Autobus to póki co konieczność, i przewozi nawet kilkadziesiąt osób, a
    > we większości tych mniejszych śmierdzieli tylko kierowca, chyba nie
    > powiesz że to jest ideał?
    Oczywiście że nie, ale są ludzie co np pracują w centrum i muszą jechać
    swoim autem bo np w pracy często wyjeżdżają i co nie dość że płacą
    za parkingi to jeszcze będą płacić za możliwość wjazdu, genialne,
    mnie to w sumie rybka, ale dla wielu to już taką rybką nie będzie.

    A co do smrodzenia to masz 2 część artykułu gdzie udowadniają że
    najbardziej smrodzą dizle a w ogóle smog u nas nie pochodzi od aut, więc
    jest to typowe
    wylewanie dziecka z kąpielą.

    > Centra miast? - Na pewno nie po to aby się w nich truć spalinami z aut.

    > Dodatkowy podatek na pewno nic w tej kwestii nie zmieni.

    Pewnie bo tych co nie muszą jezdzić do centrum to się może z 10-20%
    znajdzie.

    --
    Pozdr
    Janusz