  • From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Nastepny morderca ?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 17 Jan 2013 22:29:45 +0100

    Thu, 17 Jan 2013 21:43:52 +0100, megrims

    > Wszyscy ludzie są równi. Ale niektórzy są równiejsi niż inni.

    No, zwłaszcza, że reszta "równiejszych" jedzie tak samo.

    Do tego jeszcze kamerman mu pociska z tyłu. To jest właśnie najgorsze w
    sumie na drodze jak się chce jechać zgodnie z ograniczeniami. Jedzie się
    spokojnie prawym pasem, może nawet +10 do ograniczenia, a tu zaraz jakiś
    siądzie na zderzaku i gryzie kierownice z pianą na pysku...

    Niechże ludzie zaczną zmiany od SIEBIE -- potem będą mieć pełne prawo
    wymagać zmian od innych. W przeciwnym razie wszyscy się zalewają
    hipokryzją.

    megrims, dla przykładu, spójrz na swoją jazdę. Niby jesteś mniej równy? Tak
    się czujesz? Bo ja widziałem na paru filmach coś wprost przeciwnego. Jakbyś
    był nawet bardziej "równy" niż Piechociński.

    --
    Pozdor Myjk