  • 1. Data: 2013-01-17 21:14:05
    Temat: Nastepny morderca ?
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    http://www.fakt.pl/Piechocinski-gna-przez-miasto-100
    km-h,artykuly,196156,1.html

    Dolina Sluzewiecka - Pulawska ogr. do 50km/h :) Pod koniec filmu po lewej slynne
    filary mistrza Macieja Z.

    sz.

  • 2. Data: 2013-01-17 21:43:52
    Temat: Re: Nastepny morderca ?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-17 21:14, szufla pisze:
> [...]
    km-h,artykuly,196156,1.html

    > Dolina Sluzewiecka - Pulawska ogr. do 50km/h :) Pod koniec filmu po

    Wszyscy ludzie są równi. Ale niektórzy są równiejsi niż inni.
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 3. Data: 2013-01-17 22:29:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 21:43:52 +0100, megrims

    > Wszyscy ludzie są równi. Ale niektórzy są równiejsi niż inni.

    No, zwłaszcza, że reszta "równiejszych" jedzie tak samo.

    Do tego jeszcze kamerman mu pociska z tyłu. To jest właśnie najgorsze w
    sumie na drodze jak się chce jechać zgodnie z ograniczeniami. Jedzie się
    spokojnie prawym pasem, może nawet +10 do ograniczenia, a tu zaraz jakiś
    siądzie na zderzaku i gryzie kierownice z pianą na pysku...

    Niechże ludzie zaczną zmiany od SIEBIE -- potem będą mieć pełne prawo
    wymagać zmian od innych. W przeciwnym razie wszyscy się zalewają
    hipokryzją.

    megrims, dla przykładu, spójrz na swoją jazdę. Niby jesteś mniej równy? Tak
    się czujesz? Bo ja widziałem na paru filmach coś wprost przeciwnego. Jakbyś
    był nawet bardziej "równy" niż Piechociński.

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2013-01-17 22:36:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Myjk,

> [...]
    > sumie na drodze jak się chce jechać zgodnie z ograniczeniami. Jedzie się
    > spokojnie prawym pasem, może nawet +10 do ograniczenia,

    Jasssne... Raczej lewym i -10.

    > a tu zaraz jakiś siądzie na zderzaku i gryzie kierownice z pianą na pysku...

    Niby dlaczego? Jeśli jedziesz prawym, to Cię po prostu wyprzedza,

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2013-01-17 22:39:41
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

> [...]
    km-h,artykuly,196156,1.html

    > Dolina Sluzewiecka - Pulawska ogr. do 50km/h :) Pod koniec filmu po

    Dwu rurko pojazd do przepisowej jazdy. Jak to okiełznać?

  • 6. Data: 2013-01-17 22:58:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 22:36:39 +0100, RoMan Mandziejewicz

    > Jasssne... Raczej lewym i -10.

    Nie jeżdżę lewym, zwłaszcza jak mam -10 do ograniczenia.

    > Niby dlaczego? Jeśli jedziesz prawym, to Cię po prostu wyprzedza,

    Tak, szczególnie jak lewy też zajęty.

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2013-01-17 23:11:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Myjk,

    > Nie jeżdżę lewym, zwłaszcza jak mam -10 do ograniczenia.
    > Tak, szczególnie jak lewy też zajęty.

    Facet, jak są zajęte oba pasy w takim czasie, że ktokolwiek może
    dostać piany jadąc za Tobą prawym, to znaczy, że jest ciężki ruch a
    Twoja historyjka się nie trzyma kupy. A pacjent z pianą powinien
    wrócić do szpitala.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2013-01-17 23:12:52
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > No, zwłaszcza, że reszta "równiejszych" jedzie tak samo.

    To go tlumaczy ? Moze wyjasnij dlaczego nie jedzie 50 ?

> [...]
    > spokojnie prawym pasem, może nawet +10 do ograniczenia, a tu zaraz jakiś
    > siądzie na zderzaku i gryzie kierownice z pianą na pysku...

    Rotfl.
    Co ty chcesz udowodnic, ze ktos cie zmusza do szybszej jazdy ?
    To jak to jest, ulegasz takim, ktorzy ci wisza na zderzaku i lamiesz przepisy ?
    Koles, ktory go dogania, chcial pokazac ile to auto jedzie i trzymal sie odpowiedniej

    odleglosci a nie najezdzal na zderzak. Poza tym ilosc samochodow jest taka, ze trudno

    by bylo kogokolwiek tam wyprzedzic, wszyscy jada w sporym ruchu w podobnej odleglosci

    z bezpieczna predkoscia.

> [...]
    > się czujesz? Bo ja widziałem na paru filmach coś wprost przeciwnego. Jakbyś
    > był nawet bardziej "równy" niż Piechociński.

    Chyba cos ci sie pomylilo. Od siebie powinni zaczac Nowak, Piechocinski, Komorowski,
    Kurski itd...a potem wymagac od plebsu. Podobno przyklad idzie z gory.
    Sorry ale jestes tak zaslepiony, ze juz chyba nie wiesz co piszesz. Twoje tlumaczenie

    jest zenujace.

    sz.

  • 9. Data: 2013-01-17 23:17:17
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-01-17 22:29, Myjk pisze:
> [...]
    > spokojnie prawym pasem, może nawet +10 do ograniczenia, a tu zaraz jakiś
    > siądzie na zderzaku i gryzie kierownice z pianą na pysku...

    To nie patrz do tyłu ;)
    Zacząłeś jeździć wolniej i czujesz, że robisz coś "źle".
    Wyluzuj i się nie stresuj - stres szkodzi zdrowiu :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2013-01-17 23:35:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 23:11:15 +0100, RoMan Mandziejewicz

> [...]
    > dostać piany jadąc za Tobą prawym, to znaczy, że jest ciężki ruch a
    > Twoja historyjka się nie trzyma kupy. A pacjent z pianą powinien

    Facet, jedno nie wyklucza drugiego. Idioci się trafiają niezaleznie od
    natężenia ruchu na drodze i niezależnie od pasa ruchu. Zawsze się znajdzie
    taki, co chciałby jechać szybciej, a mu inni przeszkadzają.

    --
    Pozdor Myjk