    From: "szufla" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nastepny morderca ?
    Date: Thu, 17 Jan 2013 23:12:52 +0100

    > No, zwłaszcza, że reszta "równiejszych" jedzie tak samo.

    To go tlumaczy ? Moze wyjasnij dlaczego nie jedzie 50 ?

    > Do tego jeszcze kamerman mu pociska z tyłu. To jest właśnie najgorsze w
    > sumie na drodze jak się chce jechać zgodnie z ograniczeniami. Jedzie się
    > spokojnie prawym pasem, może nawet +10 do ograniczenia, a tu zaraz jakiś
    > siądzie na zderzaku i gryzie kierownice z pianą na pysku...

    Rotfl.
    Co ty chcesz udowodnic, ze ktos cie zmusza do szybszej jazdy ?
    To jak to jest, ulegasz takim, ktorzy ci wisza na zderzaku i lamiesz przepisy ?
    Koles, ktory go dogania, chcial pokazac ile to auto jedzie i trzymal sie odpowiedniej

    odleglosci a nie najezdzal na zderzak. Poza tym ilosc samochodow jest taka, ze trudno

    by bylo kogokolwiek tam wyprzedzic, wszyscy jada w sporym ruchu w podobnej odleglosci

    z bezpieczna predkoscia.

    > Niechże ludzie zaczną zmiany od SIEBIE -- potem będą mieć pełne prawo
    > wymagać zmian od innych. W przeciwnym razie wszyscy się zalewają
    > hipokryzją.
    > megrims, dla przykładu, spójrz na swoją jazdę. Niby jesteś mniej równy? Tak
    > się czujesz? Bo ja widziałem na paru filmach coś wprost przeciwnego. Jakbyś
    > był nawet bardziej "równy" niż Piechociński.

    Chyba cos ci sie pomylilo. Od siebie powinni zaczac Nowak, Piechocinski, Komorowski,
    Kurski itd...a potem wymagac od plebsu. Podobno przyklad idzie z gory.
    Sorry ale jestes tak zaslepiony, ze juz chyba nie wiesz co piszesz. Twoje tlumaczenie

    jest zenujace.

    sz.