eGospodarka.plGrupypl.comp.programming.Net Dictionary (System.Collections) problem z wyszukiwaniem... › Re: .Net Dictionary (System.Collections) problem z wyszukiwaniem...
    From: "Marcin Połeć" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: .Net Dictionary (System.Collections) problem z wyszukiwaniem...
    Date: Wed, 19 Aug 2009 16:29:58 +0000 (UTC)

    Daniel Janus <p...@n...korpus.pl> napisał(a):

    > Nie znam .Net, ale to wygląda na przypadek, w którym warto użyć
    > specjalizowanej struktury danych. Google: "directed acyclic word
    > graphs"; patrz też: Marcin G. Ciura, Sebastian Deorowicz, "How to
    > squeeze a lexicon", Software--Practice and Experience 2001;
    > 31(11):1077-1090.

    tak to jest bardzo dobry trop!!! Problemem jest znalezienie gotowego
    algorytmu na DAWG (tzn. są dostępne ale nie na polskie litery). Jest też
    jeszcze szybsza wersja niż DAWG zwana GADDAC, no i wyczytałem że został
    opracowany jeszcze szybszy algorytm od GADDACa oparty na DAWGU który nazywa
    się optimal DAWG czy jakoś tak :)