eGospodarka.plGrupypl.comp.programming.Net Dictionary (System.Collections) problem z wyszukiwaniem... › Re: .Net Dictionary (System.Collections) problem z wyszukiwaniem...
    From: Daniel Janus <n...@k...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: .Net Dictionary (System.Collections) problem z wyszukiwaniem...
    Date: Wed, 19 Aug 2009 17:00:53 +0000 (UTC)

    Dnia 19.08.2009 Marcin Połeć <u...@g...pl> napisał/a:

    > tak to jest bardzo dobry trop!!! Problemem jest znalezienie gotowego
    > algorytmu na DAWG (tzn. są dostępne ale nie na polskie litery).

    E tam, wydaje mi się, że powinny działać z dowolnymi znakami. Poza tym
    idea jest na tyle prosta, że łatwo machnąć implementację w jeden
    wieczór. Moja implementacja deserializatora i trawersera DAWG-ów w
    Clojure zajmuje jakieś trzydzieści linii kodu.

    > Jest też
    > jeszcze szybsza wersja niż DAWG zwana GADDAC, no i wyczytałem że został
    > opracowany jeszcze szybszy algorytm od GADDACa oparty na DAWGU który nazywa
    > się optimal DAWG czy jakoś tak :)

    Zależy do czego. Jeśli potrzebujesz tylko sprawdzać, czy napis jest w
    słowniku, to DAWG-i wystarczają w zupełności (oczywiście, najlepiej
    optymalne w sensie liczby węzłów -- patrz wspominany przeze mnie
    artykuł). GADDAG przydaje się, gdy chcesz pracować z podnapisami
    niekoniecznie zaczynającymi się na początku napisu ze słownika.

    --
    Daniel 'Nathell' Janus, m...@n...korpus.pl, http://danieljanus.pl
    - Proč má člověk mlčet?