    From: Maciek <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nexeny na zimę
    Date: Tue, 31 Oct 2017 06:27:15 +0100

    W dniu 21.10.2017 o 23:11, Maciek pisze:

    > Do FWD, RWD czy AWD?

    Jakby Cię jeszcze interesowało.
    Jak mówiłem, tak kupiłem, przejechałem na nich pół Polski z orkanem
    Grzegorzem i ścianą deszczu. Wczoraj ze setkę w warunkach
    miejskich/podmiejskich.

    Na mokrym zaje...cie. Aquaplaning dla nich nie istnieje, testowe
    awaryjne hamowania bajka, bez uślizgów z pasażerem na szybie przedniej.

    Ruszanie na mokrym - trzeba odczuwalnie więcej dać w "palnik" aby zerwać
    przyczepność niż w oponach letnich, któ(C)e posiadam (porównuję do
    szerszych 195/60/r15, 8letnich -opon premium GoodYear Efficientgrip,
    które uważam za niezłe, a genialne jak były nowe ;-).

    W porównaniu do Frigo przepaść pod względem przyczepności.
    "Balonowatość" prowadzenia podobna.

    Jeżeli okaże się, że na śniegu są takie jak piszą to po prostu świetna
    opona na nasze warunki jesienno-zimowe.

    Z minusów? A może z kolejnych plusów? Mieszanka gumy bardzo miękka,
    wręcz jak guma do mazania. Ciekawe ile wytrzyma i czy nie będzie
    twardnieć po 2,3 latach.
    Ściany boczne jakby delikatniejsze porównując np do Frigo, mogą być
    bardziej podatne na uszkodzenia.