  • 31. Data: 2014-01-15 13:31:28
    Temat: Re: Nexus 5
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 2014-01-14 20:51, mr misio pisze:

    > niektore rzeczy ciagle mnie zaskakuja. ;)

    hahaha, mi się wydaje ze dobie Antka policmajstra i jego "naukofców" to
    chyba już nie powinno nic, no chyba ze wizyta UFO :D

  • 32. Data: 2014-01-15 16:11:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mario napisa?(a):

    [...]

    > I dlatego u nas proszki do prania są gorsze i droższe niż w bogatych
    > Niemczech?

    Podobno większość dostępnej na straganach tzw "chemii z Niemiec" to
    podróbki przygotowane na Wschodzie. Grunt to dobry marketing... ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 33. Data: 2014-01-15 18:22:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "GAD Zombie" lb3du9$8mm$...@o...futuro.pl

    > Sam nie zarabiam tak najgorzej, ale jak mam wydać 1000 na telefon

    Zauważ, że ten telefon ma 4 rdzenie CPU @ 2.3 GHz, 2 GB RAMu
    DDR3 i rozdzielczość ekranu FHD -- przewyższa niejednego PeCeta...

    Do tego GPS I GLONASS (w białostockim realu (w sklepie)
    łatwiej o cyrylicę niż o język polski) oraz LTE...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2014-01-15 20:42:09
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > "GAD Zombie" lb3du9$8mm$...@o...futuro.pl

    > Zauważ, że ten telefon ma 4 rdzenie CPU @ 2.3 GHz, 2 GB RAMu
    > DDR3 i rozdzielczość ekranu FHD -- przewyższa niejednego PeCeta...

    Fajnie. Czyli jest szansa, ze Android sie na nim nie muli, jak
    jednoczesnie robie zdjecia i dzwoni telefon ;)

    Bosko! ;)

    Tyle, ze moja e52 tez sie nie mulila, a miala jeden rdzen marnie
    taktowany ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 35. Data: 2014-01-16 23:41:42
    Od: Martin Fox <f...@f...com.pl>

    Dnia Mon, 13 Jan 2014 17:33:58 +0100, mr misio napisał(a):

    > "Nexus 5 jest już dostępny w wielu polskich sklepach. Sugerowana cena to
    > 1799 złotych za model z pamięcią 16 GB, ale już gdzieniegdzie można
    > nabyć smartfona taniej - nawet za 1750 złotych. W Stanach Zjednoczonych
    > model ten kosztuje 349 dolarów, czyli około 1100 złotych."
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Google-Nexus-5-d
    ebiutuje-w-Polsce,wid,16316078,wiadomosc.html

    > Dziekujemy ci Europo za podatek VAT!
    >
    > Choć 1100 + VAT to niecale 1400 zł.
    >
    > Czyli...
    >
    > No ja rozumiem, ze sklepy nie kupuja po cenie detalicznej 350 USD, ale
    > po nizszej, zapewne kolo 250 USD.
    >
    > Czyli marza za zabawke to jakies drugie tyle, ok. 700 zl.
    >
    > Za szpiegofon od samego Google.
    >
    > Niezle.....

    Do ceny 350$ dollicz podatek (nie jest zawarty w cenie, tam ceny podaje się
    bez podatku, bo ten jest różny w różnych stanach), cło, jak będziesz go
    chciał do Polski przywieźć i już 700zł marży znika.

    --
    Martin Fox

  • 36. Data: 2014-01-16 23:51:30
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Martin Fox napisał:

    > Do ceny 350$ dollicz podatek (nie jest zawarty w cenie, tam ceny podaje się
    > bez podatku, bo ten jest różny w różnych stanach), cło, jak będziesz go
    > chciał do Polski przywieźć i już 700zł marży znika.

    Powtarzam:

    - kupuje sie u hurtownika, po cenach hurtowych
    - produkcja jest w azji, nie w USA

    czyli zrodlo i cena bazowa jest taka sama dla USA i EU.

    i wszedzie sa jakies oplaty.

    znaczaca roznica to VAT w UE. ale to "tylko" 1/5 ceny wiecej.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 37. Data: 2014-01-16 23:59:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-01-16 23:51, mr misio pisze:

    > znaczaca roznica to VAT w UE. ale to "tylko" 1/5 ceny wiecej.

    W Europie oficjalna cena jest 350 euro. "Nasze" LG postanowiło sobie
    dorobić. Tylko tyle i aż tyle.

  • 38. Data: 2014-01-17 09:05:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Jan 2014 22:53:42 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Przypomnę ówczesne (znaczy z roku wprowadzenia VAT w miejsce
    > obrotowego) określenie ówczesnego ministra finansów:
    > SUKCES BUDŻETOWY
    >
    > VAT pewne zalety ma, ale jego WYSOKOŚĆ już nie.

    Musialbym sprawdzic, ale przypominam ze w owym czasie na wiekszosc
    artykulow przemyslowych obowiazywal podatek obrotowy, w wysokosci
    15-20%. Wiec tu VAT niewiele zmienil.

    J.

  • 39. Data: 2014-01-17 13:08:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mr misio" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > chciał do Polski przywieźć i już 700zł marży znika.

    >Powtarzam:
    >- kupuje sie u hurtownika, po cenach hurtowych

    Produkcja jest w Azji, ale Google jest w USA. I moze ceny roznie
    ustalac.
    Bo np badania wykazaly ze Amerykanin uwaza 400$ za drogo,

    >czyli zrodlo i cena bazowa jest taka sama dla USA i EU.
    >i wszedzie sa jakies oplaty.

    Ale niekoniecznie takie same.

    >znaczaca roznica to VAT w UE. ale to "tylko" 1/5 ceny wiecej.

    Moga byc tez inne oplaty - np cla.
    No i np sklepy moga miec wieksze marze, bo np placa wiecej podatkow.

    Wyzsze ceny w Europie nie dziwia - zawsze byly wyzsze.

    J.

  • 40. Data: 2014-01-17 16:33:00
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

    W dniu 2014-01-14 15:27, atm pisze:

    > Co do cen Nexusa 5 32GB:
    >
    > - Niemcy: 2245zl brutto (dzisiajszy kurs walut)

    Ja zamowilem dzisiaj za 409 jewro z przesylka, co wg kursu wynosi
    niecale 1700 pln. Ja co prawda moge zamowic na adres w DE. Niedlugo
    pewnie cena znormalnieje i bedzie w marketach elektronicznych
    (Saturn/Media Markt) dostepny za cene sugerowana. Jak ktos ma blisko do
    granicy to bedzie warto sie przy okazji wybrac niz zamawiac za ta kwote
    na Amazonie.

    --
    regards
    Salata