  • 41. Data: 2014-01-17 22:58:05
    Temat: Re: Nexus 5
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:52d54957$0$2160$65785112@news.neostrada.pl...
    > Co do cen Nexusa 5 32GB:
    > - Niemcy: 2245zl brutto (dzisiajszy kurs walut)
    > http://www.amazon.de/Google-Nexus-Smartphone-32-Schw
    arz/dp/B00GG0HEIO/ref=sr_1
    > _1?ie=UTF8&qid=1389709188&sr=8-1&keywords=nexus+5+32
    gb

    no ok, ale proponuje z zagranicy tez tani wybierac - z amazona uk
    mozna bylo zamowic pod koniec roku 32GB za 335 funtow, wysylka do
    Polski darmowa

    amazon bez promocji i obnizek ma ceny raczej z tych wyzszych, chociaz
    kompensuje to jakoscia i szybkoscia obslugi

    --
    http://db.org.pl/

  • 42. Data: 2014-01-17 23:00:58
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Martin Fox" <f...@f...com.pl> wrote in message
    > Do ceny 350$ dollicz podatek (nie jest zawarty w cenie, tam ceny podaje się
    > bez podatku, bo ten jest różny w różnych stanach), cło, jak będziesz go
    > chciał do Polski przywieźć i już 700zł marży znika.

    nie ma cla na komorki ze stanow, placi sie tylko vat

    --
    http://db.org.pl/

  • 43. Data: 2014-01-20 16:45:39
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

    W dniu 2014-01-17 16:33, Salata pisze:

    > Ja zamowilem dzisiaj za 409 jewro z przesylka, co wg kursu wynosi
    > niecale 1700 pln. Ja co prawda moge zamowic na adres w DE. Niedlugo
    > pewnie cena znormalnieje i bedzie w marketach elektronicznych
    > (Saturn/Media Markt) dostepny za cene sugerowana. Jak ktos ma blisko do
    > granicy to bedzie warto sie przy okazji wybrac niz zamawiac za ta kwote
    > na Amazonie.

    Wlasnie otrzymalem nowy sprzet od googla i... zastanawiam sie, czy go w
    ogole uruchamiac. Nie spodziewalem sie ze bedzie taki nieporeczny. Jak
    nosic takie telefony z tak duzym ekranem? Dodajac do tego pokrowiec lub
    jakis armor to potrzeba chyba spodni bojowek. Jak wy sobie radzicie z
    noszeniem takiego klocka. Czy w takim razie przy kazdorazowym siadaniu
    wyciagacie go ze spodni (pisze o telefonie ;) jakby co) i kladziecie na
    stole (byloby niepokojace, gdybym o smartfonie nie pisal) jak
    uzytkownicy sprzetu z logo ugryzionego jablka?

    Zastanawiam sie nad sprzedaza i kupnem czegos mniejszego. Zona ma RAZR-i
    i jest zadowoloa, sam uwazam, ze ten telefon jest rewelacyjny jak na
    smartfon z androidem mimo jednordzeniowemu procesorowi. Jeszcze mysle
    nad Moto G, bo sie nad nim rozplywaja w recenzjach jako best deal.

    *RAZR-I*
    Zalety:
    - ekran amoled
    - idealna wielkosc telefonu
    - slot micro-sd
    - czas pracy na baterii
    - nakladka od moto jest calkiem ergonomiczna
    - 200 Euro
    Wady
    - rozdzielczosc ekranu (przydalaby sie 720p)
    - android 4.1.2
    - brak aktualizacji do Kit Kata
    - nakladka od moto wysyla spora ilosc danych do producenta
    - problem z kompatybilnoscia aplikacji (poki co nic istotnego)
    - rootowanie wymaga uwolnienia bootloadera i utraty gwarancji - proces
    bezpowrotny
    - mocno sredni aparat fotogrficzny

    *Moto G*
    Zalety:
    - rozdzielczosc ekranu
    - dodatkoa przestrzen dysku google
    - aktualizacja do Kit Kata
    - czas pracy na baterii do zakceptowania
    Wady:
    - brak amoled
    - troche duzy
    - 16GB pojemnosci o brak mozliwosc rozszerzenia
    - aparat fotograficzny

    Czy sie do N5 dam rade przyzwyczaic, biorac pod uwage jego wady, zalety?
    Poki co dam sobie chyba czas do konca tygodnia. Poza tym nie usmiecha mi
    sie kupowac ladowrki indukcyjnej i/lub battery banku. Jak sie nie
    przekonam to go sprzedam.

    Dajcie mi mozliwosc kupna motki razr-i z najnowszym atomem, 720p
    amoledem i wyjsciem hdmi.

    Sony Z1- compact sie nie liczy, telefon prze ta ogromna ramke wyglada
    najdelikatniej mowiac nieciekawie. Wielkosciowo tez nie jest taki maly.

    Mam nadzieje, ze nie spelni sie moj najwiekszy koszmar i nie bede musial
    sie przeprosic z itelefonem od jablka. Grrrr...

    --
    regards
    Salata

  • 44. Data: 2014-01-20 20:02:39
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    Jak mały, to gorąco polecam galaxy s3 mini.
    Jak dla mnie trafiłem idealnie - na tyle mały że wchodzi do kieszeni
    spodni, i na tyle wydajny że chodzi wszystko co potrzebne. Plus SuperAmoled.

  • 45. Data: 2014-01-21 10:27:59
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

    W dniu 2014-01-20 20:02, gawfron pisze:
    > Jak mały, to gorąco polecam galaxy s3 mini.
    > Jak dla mnie trafiłem idealnie - na tyle mały że wchodzi do kieszeni
    > spodni, i na tyle wydajny że chodzi wszystko co potrzebne. Plus
    > SuperAmoled.

    Jakos do Samsunga po ostatnich kilku przypadkach jestem uprzedzony. Jak
    dla mnie sprzet rownie przewartosciowany jak od applle.

    --
    regards
    Salata

  • 46. Data: 2014-01-21 19:20:34
    Od: Martin Fox <f...@f...com.pl>

    Dnia Tue, 14 Jan 2014 16:14:03 +0100, mr misio napisał(a):

    > No i powiedzmy jest OK, pl cena nizsza :) Pomijajac,ze niemcy to
    > zarabiaja wiecej od nas kilka razy.

    A co producenta sprzętu interesuje ile zarabia się średnio w danym kraju?
    Wg takiego podejścia sprzedając sprzęt np. do Kenii powinno się go
    sprzedawać poniżej kosztów produkcji :P

    --
    Martin Fox

  • 47. Data: 2014-01-21 19:30:07
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Martin Fox napisał:

    > A co producenta sprzętu interesuje ile zarabia się średnio w danym kraju?
    > Wg takiego podejścia sprzedając sprzęt np. do Kenii powinno się go
    > sprzedawać poniżej kosztów produkcji :P

    Hmmm, producenta pewnie nic.

    Ale producent sprzedaje po cenie hurtowej.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg