  • Data: 2014-01-31 10:35:47
    Temat: Re: Nexus 5 - kolejne kłopoty
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-31 10:27, Marek wrote:

    > A właśnie... czy jest to nakładka na kalendarz systemowy czy odrębny
    > kalendarz? Boję się, że utracę możliwość synchronizacji z Outlookiem
    > instalując coś nowego. Przeglądałem kalendarze ale zwykle nie poruszają
    > takich niuansów. Szukam softu, który zdarzenia będzie przechowywał w
    > standardowym kalendarzu ale wyglądał lepiej (choć mam ładny widget) i
    > będzie powiadamiał w zauważalny sposób o wydarzeniach zamiast jakieś
    > ciche i pojedyncze "brzdęk".

    nakłądka, lub inaczej: współpracuje wymiennie z kalendarzem systemowym -
    więc nic nie stracisz.
    Za to lepsza organizacja, widżety.

    A co do Outlooka - to jeden z najgorszych softów jakie - niestety -
    muszę używać z racji Exchanga w firmie (posiłkuję się wtyczką ExQuilla w
    Thunderbirdzie, ale wtyczka ma pewne niedociągnięcia i czasami do tego
    Outlooka trzeba zajrzeć.

    Natomiast co do kontaktó i synchronizacja całości telefonu (kalendarz,
    smsy, kontakty, rozmowy tel) niezmiennie polecam My PhoneExplorer.